Información
Galicia

NEGATIVA DO PP A RECLAMAR NOVAS COMPETENCIAS PARA GALICIA

Información
14 Marzo 2019 378 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O portavoz do Grupo Socialista, Xoaquín Fernández Leiceaga, lamentou o veto do PP a unha proposición non de Lei para fixar 30 novas competencias para Galicia nunha “axenda de autogoberno efectiva”. Criticou que Feijóo se presente como garante do autogoberno e apoien unha proposta de Resolución neste sentido no último debate do Estado da Autonomía pero á hora da verdade “non estean dispostos a dar ningún paso efectivo”.

Un fraude gigantesco de perfiles falsos del PPdeG para lograr la mayoría de la Xunta de Galicia

 

Os socialistas galegos presentaron sen éxito esta proposta cun catálogo de competencias xa transferidas ás distintas comunidades autónomas para rematar co parón de 10 anos de goberno de Feijóo. O líder do PP galego, lembrou Leiceaga, chegou á primeira liña da política bloqueando dende a oposición a proposta de reforma do Estatuto de Autonomía e continuou, xa dende o goberno, impedindo que Galicia asumira ningunha nova competencia.

Hoxe “sorprendeunos”, sinalou o portavoz socialista, presentándose na sesión de control como “garante do autogoberno” pero afirmando ao mesmo tempo que “non quería ampliar competencias porque suporía crear cortiñas de fume”. Apuntou á incongruencia do discurso do PP, que se define como galeguista pero ao mesmo tempo “onte o conselleiro de Cultura sorprendíanos tamén dicindo que cantar o himno era ideolóxico”.

O responsable socialista chamou a continuar co desenvolvemento do Estado das Autonomías para confrontar coas tensións recentralizadoras e independentistas “demostrando que o modelo autonómico ten flexibilidade para adaptarse ás circunstancias e funcionar ben”.

Os socialistas galegos presentaron esta proposta, dixo Leiceaga, co ánimo de plantexar unha lista “a discutir” e dispostos a incluír ou retirar as competencias en función do diálogo co resto dos grupos. Así, incorporaron a solicitude de transferencia da xestión da AP-9, que compartiu lugar no listado xunto coa competencia de Tráfico, Policía Autonómica, Inspección de Traballo, xestión do litoral ou a xestión conveniada do Catastro.

Lamentou que o PP se negara a abrir o debate sobre esta proposta desbotándoa no seu conxunto rexeitando “ningún debate sobre o conxunto de iniciativas, senón sobre as circunstancias que as rodean”. Fernández Leiceaga defendeu a ampliación do autogoberno dende o “autonomismo convencido” e un “Federalismo eficiente” fronte á lectura “excesivamente centralizadora do Estado Autonómico” por parte do PP “contaminado” pola axenda da estrema dereita.

Pladesemapesga denuncia ante la Xunta Electoral de Galicia y la Fiscalía un fraude gigantesco de perfiles falsos del PPdeG para lograr la mayoría de la Xunta de Galicia. http://pladesemapesga.com/inicio/portada/174-pladesemapesga-denuncia-ante-la-xunta-electorald-e-galicia-y-la-fiscalia-un-fraude-gigantesco-de-perfiles-falsos-del-ppdeg-para-lograr-la-mayoria-de-la-xunta-de-galicia

La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia, tiene documentos con indicios suficientes para saber que pueden estar produciéndose abusos contra la libertad de opinión y elección política a las próximas elecciones a la Xunta de Galicia y los centra en el entorno del equipo de campaña electoral del Partido Popular de Galicia cuya máxima responsabilidad recae en su líder Alberto Núñez Feijóo.

De esta guisa;

Pladesemapesga denuncia ante la junta electoral de Galicia y la Fiscalía el GRAN FRAUDE del PPdeG con cuentas y perfiles sociales falsos en la campaña electoral del 25 de Septiembre de 2016 a la Xunta de Galicia

Detectada una considerable presencia de técnicas de engaño con cuentas en las redes sociales expetendidas por el PPdeG(conversaciones ficticias, utilización como troll, retweets masivos) que pensamos están auspiciadas desde el propio partido (PPdeG) como parte de una estrategia que estaría siendo aplicada por varios integrantes del Equipo de Redes del Partido Popular de Galicia.

Los indicios encontrados apuntan a que la persona que está detrás de la cuenta troll @TRONZAPINOS es Manuel Antonio Fernández Piñeiro, Vicesecretario de Nuevas Tecnologías del Partido Popular de Lugo, cuya cuenta personal @ManuelAntonioFd aparece relacionada con la utilización de perfiles falsos para hacer la campaña en las redes sociales del PpdeG.

@redes_ppdelugo Manuel Antonio Fernández Piñeiro (@ManuelAntonioFd) es miembro del Comité Ejecutivo del Partido Popular de Lugo al frente de la Vicesecretaría de Nuevas Tecnologías y fue nombrado en marzo de este año por la presidenta del Partido Popular en la provincia de Lugo, Elena Candia López.

Es el coordinador de las redes sociales del partido en dicha provincia, siendo una figura relevante en el Equipo de Redes del Partido Popular de Galicia, y asistiendo como tal a diversos eventos relacionados con la utilización de las redes sociales en política… Se adjunta documento...perfectamente documentado y acreditando todos los hechos que se denuncian como: “ se facilita su descarga mediante la web desde nuestros propios servidores al objeto de no sobrecargar los servidores de correo de la Junta Electoral de Galicia, que también ponemos a disposición de la misma fisicamente si así es considerado necesario:

http://pladesemapesga.com/perfilesfalsosPPdeG_elecciones25S_2016/Trolls_y_perfiles_falsos_en_el_PP_de_Lugo_Twitter_Bots.pdf   

Se adjunta captura de pantalla del Perfil del Sr Manuel Antonio Fernández Piñeiro, Vicesecretario de Nuevas Tecnologías del Partido Popular autor a salvo de una mayor investigación de los hechos denunciados.

http://pladesemapesga.com/perfilesfalsosPPdeG_elecciones25S_2016/perfilmanuelantonio.pdf

OTROS DELITOS DENUNCIADOS DE PRESUNTO FRAUDE ELECTORAL DEL PPDEG

Pladesemapesga pone a disposición judicial más datos y documentos ...

pladesemapesga.com/.../140-pladesemapesga-pone-a-disposicion-judicial-mas-datos-y...
14 jun. 2016 - Como consecuencia de la denuncia, la Junta Electoral de Galicia remite la ... podría acreditar sin duda alguna los presuntos delitos denunciados. ... Marítimo Pesquero de Galicia (Pladesemapesga) ha denunciado que el PP ...

La justicia le atribuye al PP de Feijóo cuentas falsas, cohecho y delito ...

xornalgalicia.com › Galicia
30 jun. 2016 - "Falseamiento de cuentas, cohecho y delito electoral". ... http://www.eldiario.es/galicia/atribuye-electoral-exlider-PP-Ourense_0_404210603.html ... Pladesemapesga denuncia que Feijóo envió 105.000 mil euros de la ...

Pladesemapesga pone a disposición judicial ... - Xornal Galicia.com

xornalgalicia.com › Galicia › Noticia destacada de Galicia Traducir esta página
14 jun. 2016 - Pladesemapesga denunciaba ante la Junta Electoral de Galicia al PPdeG por ... Marítimo pesquero de Galicia, viene de ampliar la denuncia ante el Juzgado de ... judicial más datos y documentos sobre el presunto delito electoral ... que sigue un juzgado de Santiago contra el Partido Popular de Galicia.

La Xunta Electoral de Galicia investiga las páginas web del PPdeG ...

xornaldegalicia.es/6549-la-xunta-electoral-de-galicia-investiga-las-paginas-web-del-p...
8 mar. 2016 - Rodríguez Valero (PP), cierra los centros de vigilancia marítima, ... tras la denuncia de PLADESEMAPESGA por presunto delito electoral.

Pladesemapesga pone a disposición judicial más datos y documentos ...

xornaldegalicia.es/8034-pladesemapesga-pone-a-disposicion-judicial-mas-datos-y-doc...
15 jun. 2016 - Pladesemapesga denunciaba ante la Junta Electoral de Galicia al PPdeG por ... Marítimo pesquero de Galicia, viene de ampliar la denuncia ante el Juzgado de ... judicial más datos y documentos sobre el presunto delito electoral ... que sigue un juzgado de Santiago contra el Partido Popular de Galicia.

La Xunta Electoral de Galicia abre diligencias contra el PPdeG por ...

accionytransparenciapublica.com/148-la-xunta-electoral-de-galicia-abre-diligencias-c...
... una empresa privada al igual que consta la página Web del Partido popular de Galicia, ... APEDANICA traslada la denuncia admitida por la Xunta Electoral de Galicia a la ... APEDANICA Asociación para la Prevención y Estudios de Delitos, Abusos y ... Valedora do pobo y PLADESEMAPESGA acusan @XulioFrreiro de ...

Pladesemapesga pondrá a disposición judicial más datos y ...

https://vgomagazine.wordpress.com/.../pladesemapesga-pondra-a-disposicion-judicial-m...
8 jun. 2016 - Pladesemapesga denunciaba ante la Junta Electoral de Galicia al PPdeG ... judicial más datos y documentos sobre un presunto delito electoral y de cohecho que sigue un juzgado de Santiago contra el Partido Popular de Galicia. ... que se ratificó en la mismas aclarando algunos puntos de la denuncia a ...

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....

Celebrarase do 5 ao 29 de abril nos restaurantes, ao igual que...

Con previsión de vientos flojos a moderados que además se harán...

20.03.2019.- As bases que rexen o certame pódense consultar no...

El próximo sábado 27 de Abril de 2019 a las 15.00 horas arrancará...

lineaazul 1600