Información
Portada

Exemplo dunha spin-off da USC liderada por mulleres

Información
17 Marzo 2019 182 votos

A vicerreitora Victoria Otero e o vicepresidente atenden as explicacións de Tatiana López. Foto: Xunta de Galicia

A empresa Nanogap, dirixida pola química Tatiana López do Río, recibiu este venres a visita do responsable da Vicepresidencia da Xunta de Galicia da que depende a Secretaría Xeral de Igualdade, Alfonso Rueda, como exemplo dunha spin-off da Universidade de Santiago de Compostela liderada en feminino. Nas instalacións de Milladoiro agardábano a vicerreitora de Titulacións, Victoria Otero, e representantes da Área de Valorización, Transferencia e Emprendemento  e do Programa Woman Emprende da USC. 

Nanogap Sub-Nm-Powder, que xurdiu como empresa de base tecnolóxica coa axuda de toda a estrutura de apoio ao emprendemento da USC, dedícase á produción de nanopartículas e ao desenvolvemento de clústeres metálicos (nanopartículas de tamaño inferior a 1nm) para aplicacións en campos como a biomedicina e a enerxía. 

QUEJA DE LOS FUNCIONARIOS DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA.

SÚPLICA: Sucede todos los días hábiles en el Reino de España, no sabemos si sucede en toda Europa, pero en España sí y con total impunidad:

Los  Magistrados y Las Magistradas, Jueces, Letrados de la Administración de Justicia, miembros del Ministerio Fiscal, Médicos Forenses y demás funcionarios comprendidos en el grupo A de Justicia no firman (fichan) entradas y salidas en el Sistema Integral del Control Horario, (aparatos para poner la huella dactilar y realizar el control de entrada y salida, más conocidos como, SICHO, o en cualquier otro sistema de control implantado en el ámbito de la administración de justicia), los cuales se encuentran colocados en casi todos los edificios judiciales y los llamados Palacios de Justicia para el control horario de los demás funcionarios de la administración de justicia.

O Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 1 de Lalín finalizou a investigación da coñecida como Operación Qatedra, relacionada cunha presunta fraude de subvencións destinadas a cursos de formación. A maxistrada acordou que a causa se siga contra os dous irmáns responsables dunha consultoría e a muller dun deles por se os feitos que se lles imputan fosen constitutivos dun delito de falsidade documental continuada en documentos oficiais e pertenza a grupo criminal. A instrutora acordou no auto notificado hoxe o sobresemento da causa respecto os outros 51 investigados.

OPERACIÓN ZETA› Crespo afirma que contrató al “mejor amigo de Feijóo” como “abrepuertas”..+

El principal imputado en la trama de los cursos asegura que el presidente alertó a su conseguidor de los pinchazos telefónicos

 

A xuíza indica que hai indicios de que os dous irmáns “idearon un sistema para a obtención de subvencións da Administración autonómica”. Para iso, supostamente convencían a empresas para que solicitasen axudas para a formación dos seus empregados. A consultoría que dirixían os dous investigados e na que a muller dun deles participaba “de forma activa” achegaba, segundo sinala a instrutora, “toda a infraestrutura necesaria, incluída a financeira, para realizar a tramitación administrativa”.

varamientobuquedoninda corcubion


Pladesemapesga exige la apertura de una investigación y la exigencia de responsabilidades por daños patrimoniales a los bienes del estado "Buque Don Inda varado en Corcubión por negligencia".. - Xornal Galicia

 

Tiene en su casco una de 2 metros, una de 40 centimetros y otra de 60 llego, escorado , en este momento se ecuentran trabajando equipo técnico de buceo para valorar los daños ocasionados por la impericia del Capitan, valorando trasladarlo a remolqae a un astillero sin definir en este momento, la web de Sasemar sigue sin ofrecer información al respecto.

Pladesemapesga exige la apertura de una investigación y la exigencia de responsabilidades por daños patrimoniales a los bienes del estado "Buque Don Inda varado en Corcubión por negligencia".. La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia apunta directamente a la falta de pericia del Capitán J. Zabala del Buque de Salvamento Marítimo Don INDA con bandera de Canarias y de servicio en Corcubión, tras sufrir graves daños que le dajan fuera de servicio tras unas "burdas maniobras" contra el bajo de "A Ostreira" a pesar de estar perfectamente señalizado por la boya verde propias de cadetes novatos de la escuela naval de la Marina Mercante, entre otros la rotura de sus tanques de conbustible, con riesgo para las rías de Cee y Corcubión de contaminación marina, y al mismo tiempo dejo sin servicio al Corredor de Finisterre varias horas siendo ocultado a la ciudadanía.

Todo apunta a que este 8 de Marzo "vai ser todo un éxito e que as mulleres volveremos situar Galiza á cabeza do mapa do Paro Internacional de Mulleres". Os datos que se manexan a esta hora de respaldo á folga, avanzan que estamos ás portadas doutra xornada histórica coas mulleres como protagonistas absolutas.

viviendassociales subvenciones igvs y ppdegaliciaEsta información del titular trajo como consecuencia una nueva etapa de acoso judicial desde altos cargos del PPdeG contra MIguel Delgado y Pladesemapesga que comenzaba utilizando presuntamente al Sr Carlos Hermo Catoira y Luciano Prado del Rio para lograr censurar a traves de un juzgado las noticias de Xornal Galicia y Pladesemapesga sobre estas irregularidades del IGVS, y hechas desaparecer de Internet por el mismo IGVS, logrando su censura durante casi tres años hasta la sentencia firme del juicio celebrado el 20 de Enero en el Penal 3 de A Coruña en cuya sentencia constan acreditados todos los hechos y levantada la censura del auto emitido por la Magistrada del Juzgado de Instrucción 2 de A Coruña en la fase de instrucción en la que Miguel Delgado considera que se han vulnerado todos sus derechos del art 20 de la Constituciónal negarle declarar, las pruebas solicitadas etc.... De todo lo cual salió absuelto en sentencia firma con todos los pronunciamientos favorables dejando asdí constancia de la fase de instrucción cuya instructora a su juicio le sobraban indicios para procesar al Sr Delgado.

El extitular y administrador de la Web del PPdeGalicia fué adjudicatario de una vivienda social y de subvenciones del IGVS sin tener los requisitos para su adjudicación, enfrente miles de familias de desahuciados que no fueron titulares de la web del Partido Popular de Galicia, se les RECHAZAN las solicitudes.

A derradeira leicion do mestre 2Na celebración, que uniu en homenaxe a Castelao, Prada e Bóveda, o presidente da Deputación de Ourense salientou a significación desta exposición: "Castelao e Prada mantiveron unha estreita amizade e unha leal colaboración política, a cal, desde a Deputación de Ourense, quixemos salientar cunha soa palabra: "irmaus", engadindo que foron moitas as accións desenvolvidas por ambos desde 1931, cando se coñeceron en Pontevedra -na fundación do Partido Galeguista- ( fuxidos dos fusilamentos do réximen franquista e sen posibilidade de ser enterrados como o dictados nun mausoleo como o Valle dos Caidos ) ata o 7 de xaneiro de 1950 en Bos Aires, data do pasamento de Castelao", "unha irmandade que para eles foi lei de vida, entrega absoluta e xenerosa, amor e servizo a Galicia. E volve ser a forza imparable da irmandade a que os xunta de novo, hoxe, en Ourense".

As declaracións se fixeron diante do gaiteiro Marco Foxo, quen interpretou ao inicio da celebración a Alborada de Ourense, rematando co Himno de Ourense e co Himno Galego.

Oposición política al franquismo yOposición política al franquismo yexilio en Galicia: Estado de lacuestión de FERNANDO PRIETO VALDÉS y ALBERTO ROMASANTA ARMESTO...DESCARGAR DCUMENTO...+

Los verdugos del franquismo en Galicia: El kilómetro cero de la represión franquista | Público

 Los verdugos del franquismo en Galicia El kilómetro cero de la represión franquista.- Ordes fue el pueblo gallego donde proporcionalmente hubo más paseados tras el golpe del 36. Un castigo por su defensa de los valores republicanos y su resistencia armada a la sublevación militar. Un libro revela el nombre de los represores....Que hoy sus descendientes estan en el poder hablando de democracia..+

lineaazul 1600

Celebrarase do 5 ao 29 de abril nos restaurantes, ao igual que...

Con previsión de vientos flojos a moderados que además se harán...

20.03.2019.- As bases que rexen o certame pódense consultar no...

El próximo sábado 27 de Abril de 2019 a las 15.00 horas arrancará...

lineaazul 1600