Hai irmáns de, fillos de, parellas, curmáns, sobrinas e cuñados. Hai profesores, persoal de servizo, empregados da Fundación e da asesoría xurídica. Na Universidade Rei Juan Carlos (URJC) son habituais as sagas.

 Polo menos catro dos seis exrectores que ha ter a universidade teñen un familiar traballando para a mesma URJC. Gerentes e decanos tamén comparten espazo de traballo con persoas da súa mesma sangue. E políticos, neste caso, sobre todo, do PP. Dos populares madrileños, que crearon a universidade, pero tamén nacional: Alberto Ruiz Gallardón ou Jaime Maior Orella son dous exemplos. Un catedrático do centro definiuno como "a axencia de colocación do PP".

iesdebrionparalizadoporfeijooO secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, apuntou hoxe que o Instituto de Brión constitúe “a punta do iceberg da falla de aposta pola educación pública por parte de Feijóo”. O líder dos socialistas galegos visitou hoxe o centro no que os pais e alumnos se teñen pechado en protesta pola negativa da Xunta a reforzar a plantilla de profesores acorde co incremento de alumnos.

La Sección Segunda de la Audiencia Provincial de Pontevedra ha condenado a 11 años de cárcel a Rafael B.P. por tratar de introducir en Galicia un alijo de 1,2 toneladas de cocaína procedente de Sudamérica.

La droga fue aprehendida en enero de 2015 en medio del Atlántico cuando estaba siendo transportada a bordo del pesquero Coral I.

El tribunal, que también le ha impuesto el pago de una multa de 278 millones de euros, lo ha sentenciado como autor de un delito contra la salud pública en concurso con otro de pertenencia a grupo criminal, así como por un delito de tenencia ilícita de armas.

Los otros 16 miembros de la organización gallega, que tenía como cometido transportar la cocaína del Coral I a tierra, han sido condenados a penas que oscilan entre los cuatro y los ocho años de prisión.

LAS OTRAS 'AMISTADES PELIGROSAS' DE FEIJÓO AMENAZARON SU ASCENSO HACIA LA CÚSPIDE DEL PP

El Menkalina tiene 12 metros de eslora y, a bordo de él, Dorado y Feijóo surcaron las aguas arosanas en 1995, durante unas vacaciones en las que ambos compartieron el chalet del narco. A bordo del Oratus, el hoy presidente gallego y posible aspirante a suceder a Mariano Rajoy al frente del PP nacional, disfrutó de la calma de las mareas ibicencas en 1997.

El empresario Gerardo Crespo reconoce a 'Público': “Hice donaciones en el despacho de Luis Bárcenas, en el de Romay Beccaría y en el de Carlos Negreira, alcalde de A Coruña”. Por su parte, el presidente gallego "dejó de cogerme el teléfono un mes después de que me lo hubiera pinchado la UDEF".

El Partido de los Socialistas de Galicia-PSOE presentó esta semana una moción en el Parlamento autonómico solicitando, por enésima vez, la comparecencia de Alberto Núñez Feijóo para que explique los diferentes supuestos de corrupción en los que está inmerso el PPdG. Y que, en muchos casos, implican directamente a amigos o personas cercanas al presidente gallego. Las amistades peligrosas de Feijóo. La mayoría absoluta del PP echó por tierra la iniciativa.

Por supuesto, durante el debate tuvo Feijóo que escuchar reiteradamente el nombre de su amigo más peligroso, el narcotraficante arosano Marcial Dorado, condenado hace apenas un mes a seis años de cárcel y a pagar 21,5 millones de euros por lavar dinero de la droga. En el decorado de este proceso, celebrado en la Audiencia Nacional, ocupan lugar de honra dos hermosos barcos, pertenecientes a la flotilla que la Audiencia confiscó al contrabandista tras la sentencia

Ambas naos estaban patroneadas por el también narco José Antonio Devesa, condenado a 11 años de cárcel por un alijo de 4.000 quilos de cocaína que transportaba en 2003.

Información
Portada

Bezares: "Si Montón dimitiu Casado non pode quedarse"

Información
14 Septiembre 2018 176 Votos

"Mentres se elevaban as taxas a case o dobre o PP facíase coa universidade á súa antojo para engordar os seus pobres currículos".
 Sinala que non ten reparos en convocar folgas universitarias no próximo curso si os escándalos continúan.

O portavoz achego de UPYD, Javier Bezares, mostrouse hoxe indignado ante as últimas noticias acontecidas en relación aos títulos académicos conseguidos pola clase política na Universidade Rei Juan Carlos de Madrid. Tralo último escándalo que provocou a dimisión da ministra de Sanidade, Carmen Chea, xa son tres os que salpican á universidade madrileña, "algo terrible e repugnante". "Con Chea fose Casado debe actuar ipso facto, porque nin é creíble que se sacase varios anos da Licenciatura en Dereito nuns poucos meses nin moito menos que cun par de traballos finiquitase un máster na URJC. O bipartidismo está destruíndo a reputación das magníficas universidades españolas", declarou o mozo magenta.

A CIG-Saúde vén de dirixirse a todos os grupos parlamentarios para demandar a supresión da taxa de reposición no Servizo Galego de Saúde. Asegura que hai 6.000 prazas vacantes no sistema, pero que só se ofertaron 1.732 na OPE convocada pola Xunta de Galiza, o que provoca unha insuficiencia de recursos humanos e precariza as condicións laborais do persoal.

tatuaje de ruben lopez martinez 7855 pInvestigadores rusos revelaron algunhas das dolencias máis perigosas que poden ser provocadas polos tatuajes na pel. Un estudo realizado polo Centro Científico e Práctico de Dermatovenereología e Cosmetología de Moscú asegura que esta práctica pode verse acompañada de complicaciones que van desde procesos infecciosos locais ata enfermidades crónicas na pel, como psoriasis e dermatitis, entre outras, destacou RT.

feijoo traidor dosinetresesdosvecinoseencubridordoenvenenamentocoaminadetouroVeñen de iniciar esta semana varias peticións ante distintos organismos públicos para que actúen sen máis demora, dada a gravidade da situación que viven ambos concellos coruñeses. A solicitudes tramitadas céntranse en tres puntos:

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi