Información
Portada

Rosa Quintana con propiedades e domicilio en Brión da as costas ao ANPA do IES de Brión na súa demanda de máis persoal docente negándolle o apoio.

Información
25 Septiembre 2018 647 votos

La Xunta del PPdeG defiende más al hijo de Rosa Quintana en Brión que al centro escolar de la zona.

Dende que goberna o PPdeG conta co mesmo cadro de persoal malia medrar nos últimos 10 anos en 180 alumnos/as. Celebrouse diante do IES de Brión unha concentración, convocada polo profesorado e a CIG-Ensino, en apoio ás demandas da Asociación de Nais e Pais deste centro que hoxe compren 11 días de peche sen que o conselleiro movera ficha aínda para a súa solución. La única vinculación conocida del universitario veinteañero Ortega Quintana con el mundo de la ganadería es su afición a la hípica, motivo por el cual en la finca de Ganados Ortega de Brión, de propiedad familiar, el único vehículo de transporte de ganado habitualmente aparcado en ella es el identificado con el rótulo 'Equipo ecuestre J&M Ortega'. A pesar de ello logra una subvención a "dedo" de la Consellería de Medio Rural, cuando a la contra se niegan servicios escolares a sus vecinois de la zona

A CIG-Ensino sinala que este centro é un símbolo dos recortes realizados na etapa de Feijóo xa que malia ter 180 alumnas e alumnos máis que hai 10 anos conta co mesmo persoal. Por iso teñen convocada unha manifestación para o vindeiro venres, día 28 de setembro, con saída ás 11:30 horas da consellaría de Educación.

O conflito aberto no IES de Brión, que demandaba tres prazas máis de persoal interino para poder ofertar un Programa de Mellora da Aprendizaxe e o Rendemento (PMAR) e as mesmas optativas que se viñan impartindo os últimos anos, segue aberto.

O conselleiro, nunha reunión informal cos representantes de pais e nais mantén a súa postura de defender o criterio da inspección educativa e só se comprometeu a xestionar outra reunión co inspector xefe territorial.

A CIG-Ensino denuncia que Román Rodríguez está facendo oídos xordos ao clamor da comunidade educativa, despois de 11 días de peche e de que o profesorado se concentrara esta mañá ás 12 do mediodía, diante do centro para reclamar as vacantes existentes.

Estas accións, convocadas pola CIG-Ensino manteranse todos os días desta semana ás 12 horas e o venres está convocada unha manifestación pola ANPA ás 11:30 desde a Estación de Autobuses até a Consellaría de Educación.

Exemplo da política de recortes

Desde o sindicato alertamos de que este centro é só un exemplo máis da política de recortes do goberno Feijóo e de que as demandas do claustro están perfectamente xustificadas, dado que teñen o mesmo número de docentes totais, 36, que hai 10 anos cando a cifra de alumnado se incrementou en 180 neste período.

Una granja en ruinas, ubicada en Ordes y de la que apenas quedan en pie los cimientos y un deteriorado cuadro eléctrico, era el destino de la subvención que Medio Rural concedió al hijo universitario de la conselleira de Mar, Rosa Quintana, a la que finalmente ha renunciado. La Xunta otorgó inicialmente una subvención de 30.000 euros al estudiante universitario y teórico joven ganadero afincado en el rural Marcos Luis Ortega Quintana, hijo de la conselleira de Pesca, que posteriormente fue rebajada a 15.000 euros. La concesión fue publicada en el DOG el pasado 12 de enero. El hijo de la conselleira cursa la carrera en Santiago.

En esa resolución daba publicidad a las ayudas concedidas al amparo de una orden de marzo de 2017 por la que se establecían las bases reguladora de las ayuda para la creación de empresas para el desarrollo de pequeñas explotaciones. Figuraban los beneficiarios, entre ellos Marcos Luis Quintana, y también los receptores que habían renunciado a la subvención, entre los que sin embargo el hijo de la conselleira no se encontraba.

Afición a la hípica

La única vinculación conocida del universitario veinteañero Ortega Quintana con el mundo de la ganadería es su afición a la hípica, motivo por el cual en la finca de Ganados Ortega de Brión, de propiedad familiar, el único vehículo de transporte de ganado habitualmente aparcado en ella es el identificado con el rótulo 'Equipo ecuestre J&M Ortega'.

El hijo de la conselleira ha participado en competiciones ecuestres desde temprana edad. El jinete Marcos Luis Ortega  participó, montando a la yegua Mis Rosire,en el Concurso de Saltos Internacional (CSI) de Casa Novas, en 2013, según dejó constancia en las redes sociales. Salvo por la presencia de esa camioneta, varias reses estabuladas y los equinos del aficionado a la hípica, la finca de Brión de Ganados Ortega carece de actividad y el edificio que teóricamente alberga la oficina de la explotación está en desuso, cerrado y el exterior desconchado. Sin embargo, como reza su página web, Ganados Ortega se dedica a recría y venta de carnes.

El hijo universitario de la conselleira de Mar logra subvenciones como ...

7 jun. 2018 - El hijo de Rosa Quintana, que cursa la carrera universitaria en ... ubicada en Sabaxáns (Brión, A Coruña) ha sido ampliada con otra en Ordes (A Coruña). ... de Mar, Rosa Quintana, nunca ha trabajado en esas dos granjas ni ...
Falta: xornal

Una granja en ruinas, ubicada en Ordes y de la que ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/.../6215-una-granja-en-ruinas-ubicada-en-ordes-y-de-la-que-apenas...
8 jun. 2018 - La conselleira de Mar, Rosa Quintana ... de competición de Marcos Luis Ortega Quintana, en la granja de Brión de la firma Ganados Ortega.

Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/6537-angeles-vazquez-conselleira-de-medio-rural-autoriza-una-sub...
16 jul. 2018 - ... “trato de favor” al hijo de su amiga Rosa Quintana también Conselleira do Mar. ... -logro-la-subvencion-para-una-granja-en-ruinas_560168_102.html . ... superficie de más de 11.000 metros cuadrados en Bastabales Brión ...
 
Imagen de la noticia para rosa quintana granja brion xornal de Xornal Galicia

Una granja en ruinas, ubicada en Ordes y de la que apenas quedan ...

Xornal Galicia-10 jun. 2018
Transporte de equinos para los caballos de competición de Marcos Luis Ortega Quintana, en la granja de Brión de la firma Ganados Ortega.
Imagen de la noticia para rosa quintana granja brion xornal de Economía Digital

El hijo universitario de la conselleira de Mar logra subvenciones como ...

Economía Digital-6 jun. 2018
Ese estudiante es hijo de Rosa Quintana, actual conselleira de Mar y hasta ... ubicada en Sabaxáns (Brión, A Coruña) ha sido ampliada con otra en ... de Mar, Rosa Quintana, nunca ha trabajado en esas dos granjas ni ha ...
Imagen de la noticia para rosa quintana granja brion xornal de Xornal Galicia

El hijo de Rosa Quintana exconselleira del Medio Rural e do Mar ...

Xornal Galicia-7 jun. 2018
Las ayudas son para jóvenes que pongan en marcha su primer negocio y el hijo de Rosa Quintana ya es titular de la explotación de Brión ...

Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural, autoriza una ...

Xornal Galicia-16 jul. 2018
La Conselleira de Medio Rural aprobó "una subvención de forma irregular al hijo de Rosa Quintana" declina aclarar las contradicciones de la ...

Tras regalarle la Sra Rosa Quintana una barca de cotrol contra el ...

Xornal Galicia-31 may. 2018
Este pasado martes 29 de Mayo, la Guardia Civil del Mar volvió a protagonizar una redada en aguas del Puerto Exterior de Punta Langosteira, ...

Rosa Quintana con el apoyo de Feijóo montan entramados ...

Xornal Galicia-17 jun. 2018
Pladesemapesga denunciaba un entramado societario relacionado con el exsecretario de Medio Rural y su hermano (Sres. Atan Castro) y ...

Rosa Quintana ya regaló otra "tajada" de fondos europeos para el ...

Xornal Galicia-16 jun. 2018
O Consello da Xunta aprobou este xoves a concesión de axudas de máis de 277.000 euros para impulsar o turismo marinero a través de catro ...

La biografía de la Conselleira de Medio Rural en la Xunta tiene más ...

Xornal Galicia-12 ago. 2018
La biografía de la Conselleira de Medio Rural en la Xunta tiene más "trampas" que el máster de Cifuentes, Casado y los lobos de O Caurel.

OS SOCIALISTAS ESIXEN EXPLICACIÓNS POLO “PRESUNTO ...

Xornal Galicia-10 jun. 2018
OS SOCIALISTAS ESIXEN EXPLICACIÓNS POLO “PRESUNTO TRATO DE FAVOR” NA CONCESIÓN DE AXUDAS FEADER AO FILLO DA ...

Una asesora de Feijóo facturó irregularmente 136.887,29 euros

Xornal Galicia-20 jul. 2018
En las otras dos publicaciones aparece de beneficiarios los grupos Xornal Galicia Norte A Coruña, S.L. y Grupo Distribuciones Asesor ...

baner denuncia sistemajudicialcorruptoO sistema xudicial é pouco confiable segundo a maioría dos españois. Esta malfunción débese, principalmente, á impunidade dos funcionarios (policías, fiscais e autoridades xudiciais) e dos profesionais privados: avogados, procuradores e os colexios profesionais de ambos.
Esta disfunción xudicial esnaquiza a vida de demasiadas vítimas e ANVIPED foi creada en 2014 para defenderlles e así acabar con esta impunidade da que deriva o seu mal funcionamento.
Debemos crear asociacións para defendernos da "violencia que exerce o Estado" (Foro Social Mundial, 2011) Os xuíces españois case nunca cumpren a lei, polo que só traballamos en casos que incumplan leis europeas (dereito comunitario) para levalos ao Tribunal de Xustiza Europeo...(+)   ¡¡¡ Únete a nos !!!


 


Otros articulos relacionados.....