Información
Portada

A Audiencia de Pontevedra condena a Sito Miñanco a catro anos de cárcere e a pagar seis millóns por branqueo

Información
28 Enero 2019 419 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección segunda da Audiencia Provincial de Pontevedra condenou a catro anos de cárcere e a pagar unha multa de seis millóns de euros a José Ramón P.B., alias Sito Miñanco, como autor dun delito de branqueo de capitais procedentes do tráfico de drogas. O tribunal impuxo a mesma pena de prisión e multa á primeira esposa de José Ramón P.B., a unha das súas fillas, a súa excuñada e a un empresario. Ademais, acordou a clausura definitiva da entidade Inmobiliaria San Saturnino S.L., á que considera “o eixo ao redor do cal todos os acusados levaron a cabo o delito de branqueo de capitais”, e decretou o comiso da totalidade de bens adquiridos con cartos procedente do narcotráfico.

Imagen de la noticia para ppdeg narcotrafico xornal de Xornal Galicia

La Justicia juzga al narcotraficante Sito Miñanco muy relacionado con ...

Xornal Galicia-11 nov. 2018
El ultimo Narco Español (INFORME SEMANAL) MARCIAL ... juzga al narcotraficante Sito Miñanco muy relacionado con el PPdeG junto a otras ...
Imagen de la noticia para ppdeg narcotrafico xornal de Xornal Galicia

Rajoy y Louzan mantenían reuniones orgánicas con los ...

Xornal Galicia-4 ene. 2019
Laureano Obiña, afirma que le daba sobres cargados de dinero de la droga para financiar el PPdeG.. Puden ver el video sobre narcotráfico ...
Imagen de la noticia para ppdeg narcotrafico xornal de Xornal Galicia

La Guardia Civil desarticula una organización criminal dedicada al ...

Xornal Galicia-11 abr. 2018
Núñez Feijóo, sobre sus fotos "difíciles de explicar" con el narco Marcial Dorado: "¿Cree que si .... As relacións do PPdeG co narcotráfico.

Os maxistrados consideran acreditado na sentenza que “sen distincións entre eles”, todos os acusados “participaron activamente de xeito fundamental no conxunto de actos a través dos que pretendían lavar os cartos procedente do narcotráfico”. A Audiencia destaca á hora de fixar a pena “o volume dos cartos branqueados”, así como os “negocios que levantaron, sostiveron e aínda teñen” e a cantidade de sociedades que formaron “para ocultar ou, cando menos, maquillar, a procedencia dos cartos”.

O fallo sinala que o coñecemento que tiñan os sospeitosos da procedencia delituosa dos cartos colíxese “dun xeito ben doado do notorio e desproporcionado incremento patrimonial que cos seus demostrados ingresos lícitos e ordinarios, non puideron xustificar”. A “orixe dos cartos”, segundo a sentenza, só se explica “pola relación de todos eles coas actividades delituosas, sobre todo, do acusado José Ramón P.B.”. Os xuíces salientan que os ingresos lícitos dos imputados “non lles daban para manexar tan inxentes cantidades de cartos”.

La Audiencia de Pontevedra condena a Sito Miñanco a cuatro años de cárcel y a pagar seis millones por blanqueo

28/01/2019.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de Pontevedra ha condenado a cuatro años de cárcel y a pagar una multa de seis millones de euros a José Ramón P.B., alias Sito Miñanco, como autor de un delito de blanqueo de capitales procedentes del tráfico de drogas. El tribunal ha impuesto la misma pena de prisión y multa a la primera esposa de José Ramón P.B., a una de sus hijas, a su excuñada y a un empresario. Además, ha acordado la clausura definitiva de la entidad Inmobiliaria San Saturnino S.L., a la que considera “el eje alrededor del cual todos los acusados llevaron a cabo el delito de blanqueo de capitales”, y ha decretado el comiso de la totalidad de bienes adquiridos con dinero procedente del narcotráfico.

Los magistrados consideran acreditado en la sentencia que “sin distinciones entre ellos”, todos los acusados “participaron activamente de forma fundamental en el conjunto de actos a través de los que pretendían lavar el dinero procedente del narcotráfico”. La Audiencia destaca a la hora de fijar la pena “el volumen de dinero blanqueado”, así como los “negocios que levantaron, que sostuvieron y que aún tienen” y la cantidad de sociedades que formaron “para ocultar o, cuanto menos, maquillar, la procedencia del dinero”.

El fallo señala que el conocimiento que tenían los sospechosos de la procedencia delictiva del dinero se deduce “de una forma bien fácil del notorio y desproporcionado incremento patrimonial que con sus demostrados ingresos legales y ordinarios, no pudieron justificar”. El “origen del dinero”, según la sentencia, solo se explica “por la relación de todos ellos con las actividades delictivas, sobre todo, del acusado José Ramón P.B.”. Los jueces subrayan que los ingresos lícitos de los imputados “no les daban para manejar tan ingentes cantidades de dinero”.

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....

A Deputada de Cultura presentou a nova programación gratuíta...

El partido entre tinerfeños y gallegos se disputará el domingo,...

El Campeonato Gallego Juvenil de Waterpolo se disputará un año...

FranquiAtlántico, el Salón de franquicias de referencia en el...