Información

Feijóo e o PPdeG desmantela as areas sanitarias, para baleirar de contido os hospitais comarcais, coa finalidade de concentrar os servizos sanitarios, nos grandes hospitais

Información
02 Octubre 2017

 

PLATAFORMA DEFENSA SANIDADE PUBLICA DE MOAÑA

 

  MARUXA BOUBETA PENA, con domicilio de Moaña, en nome e representación da Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de MOAÑA e ao abeiro do disposto nos artigos 97 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, Lei de Administración Local de Galicia, 91,4 e 97 do Real Decreto 2568/1986, do 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, e 46.2 da Lei 11/1999, do 21 de abril, Lei de modificación da Lei Reguladora de Bases do Réxime Local e outras medidas, presenta a consideración do Pleno da Corporación Municipal a seguinte moción relativa a RETIRADA DO ANTEPROXECTO DE REFORMA DA LEI DE SAÚDE DE GALICIA.

 

 

EXPOSICIÓN DE MOTIVOS

O pasado mércores día 2 de agosto, o Goberno galego publicou, sen previo coñecemento por parte do eido sanitario, o anteproxecto de lei polo que se modifica a Lei 8/2008, do 10 de xullo de saúde de Galicia.

A intención por parte do Goberno de Galicia foi iniciar este proceso de reforma da Lei de Saúde de Galicia de forma escurantista, en pleno mes de agosto, con moitos profesionais de vacacións e sen dialogo previo na mesa sectorial nin cos colectivos sociais, e con un prazo de presentación de alegacións de apenas 15 días en pleno período de vacacións.

Cando en Moaña se nos vende a idea da consulta e participación cidadá como procedemento previo a toma de decisións sobre o futuro dos servizos sanitarios na comarca , non se entende que nunha cuestión tan fulcral como a Lei de Sanidade non se aplique un modelo semellante a correspondente escala do país.

Esta modificación vai provocar máis deterioro na sanidade pública, porque pretende o desmantelamento e a consolidación da privatización do Sistema Sanitario Público Galego.

Desmantela as areas sanitarias, para baleirar de contido os hospitais comarcais, coa finalidade de concentrar os servizos sanitarios, nos grandes hospitais. Esta medida supón unha barreira para o acceso da cidadanía a atención hospitalaria. Mantén as estruturas de Xestión Integrada nas areas sanitarias (EOXIS) responsables do deterioro e marxinación da Atención Primaria, absorbida polas xerencias hospitalarias.

Reduce a posibilidade de participación social na planificación, control e avaliación da actividade do sistema sanitario e dos centros asistenciais e favorece a laboralización e precarización do persoal sanitario, así como o enchufismo na adxudicación de prazas.

A Lei Galega en vigor establece que a prestación de servizos sanitarios e a delimitación das areas farase “tendo en conta, en todo caso, as necesidades sanitarias da poboación”, no anteproxecto establece que se fará “tendo en conta os recursos sanitarios existentes”. Esta modificación non prioriza as necesidades sanitarias da poboación, senón que será en función dos recursos que o goberno decida destinar a sanidade pública.

Por todo o anteriormente exposto, se somete a consideración do Pleno da Corporación a adopción do seguinte acordo:

 

1. Instar á Xunta de Galicia a:

 

  • Retirada do anteproxecto de lei de modificación da Lei 8/2008 do 10 de xullo de saúde de Galicia.

  • Período amplo e regulado de consultas e negociación cos profesionais, mesa sectorial e colectivos sociais dun borrador aberto do anteproxecto proposto.

2. Dar traslado deste acordo ao Presidente da Xunta de Galicia e aos voceiros dos Grupos Parlamentarios do Parlamento de Galicia.

 

Moaña, 18 de setembro de 2017

 

AO ALCALDESA PRESIDENTA DA CORPORACIÓN MUNICIPAL DE MOAÑA

Una multitud recorre el centro de Vilagarcía en defensa del área sanitaria do Salnés

 

Miles de personas respondieron a la convocatoria de la plataforma - La manifestación acabó en la Praza de Galicia donde se exigió la retirada de reforma de la ley y la desvinculación comarcal de la gestión integrada

 

M. González Vilagarcía 30.09.2017 | 04:55

 

La cabeza de la manifestación en defensa del área sanitaria do Salnés con representantes de todos los colectivos integrados en la plataforma // Iñaki Abella

 

Una multitud recorre el centro de Vilagarcía en defensa del área sanitaria do Salnés

 

Miles de personas respondieron a la convocatoria de la plataforma - La manifestación acabó en la Praza de Galicia donde se exigió la retirada de reforma de la ley y la desvinculación comarcal de la gestión integrada

 

M. González Vilagarcía 30.09.2017 | 04:55

 

La cabeza de la manifestación en defensa del área sanitaria do Salnés con representantes de todos los colectivos integrados en la plataforma // Iñaki AbellaLa cabeza de la manifestación en defensa del área sanitaria do Salnés con representantes de todos los colectivos integrados en la plataforma // Imágenes integradas 1Iñaki Abella

 

·      

 

La defensa del área sanitaria do Salnés reunió anoche en Vilagarcía a miles de manifestantes procedentes de toda la comarca con el apoyo de ciudadanos llegados de otros puntos de Galicia. Se trata de una de las movilizaciones más grandes de las celebradas en la ciudad, que ha llegado a superar la histórica en demanda de la ampliación del Hospital do Salnés.

 

En esta ocasión la Plataforma pola Sanidade Pública do Salnés ha contado con una representación de los vecinos de Monforte, que también se movilizan en defensa de sus servicios sanitarios, en peligro con el proyecto de modificación de la Lei de Saúde de Galicia. Entre otros colectivos estuvieron delegados de Prosagal, de Pontevedra y de la plataforma vecinal de Sanxenxo, quienes se sumaron a los vecinos de Cambados, Catoira, A Illa de Arousa, Ribadumia, Vilanova y Vilagarcía.

 

La columna humana partió de las inmediaciones de la Casa del Mar detrás de la pancarta de la plataforma da sanidade pública do Salnés portada por la directiva de la junta de personal del área sanitaria, el alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, y representantes de los sindicatos, agrupaciones integrantes de la plataforma. A medida que iba avanzando por la avenida da Mariña aparecían más ciudadanos dispuestos a secundar la movilización.

 

Los manifestantes iniciaron el recorrido por la avenida da Mariña hasta Conde Vallellano y desde allí a la Praza de Galicia, para continuar por Arcebispo Lago, Alexandre Bóveda, Alejandro Cerecedo, Doctor Tourón, Praza de España, Edelmiro Trillo, Padre Feijóo y desembocar en la Praza de Galicia. Durante el recorrido las calles estuvieron cortadas al tráfico por efectivos de la Policía Local para facilitar el paso de la multitud y garantizar su seguridad.

 

Fue tal el número de participantes que la cabeza de la manifestación llegaba a las inmediaciones del mercado de abastos en Alexandre Bóveda y los últimos aún estaban en la avenida da Mariña. La gran participación sorprendió incluso a los convocantes del acto en defensa del área sanitaria do Salnés.

 

Durante la manifestación los asistentes corearon consignas en defensa del área sanitaria y del mantenimiento de los servicios del Hospital do Salnés y de Atención Primaria. También contaron con la participación de un grupo folclórico que acudió con gaitas, panderetas y tambores.

 

Ya en la Praza de Galicia se fueron ubicando las representaciones de los colectivos asistentes al acto pero, debido a la disposición de las pancartas, el grueso de los vecinos se quedó fuera. Junto a las pancartas estuvieron los diputados autonómicos Luis Villares, Julio Torrado y Montserrat Prado, así como la alcaldesa de Cambados, Fátima Abal, y otros miembros del gobierno municipal cambadés, el alcalde de A Illa Carlos Iglesias, y representantes del gobierno local de Ribadumia, así como diputados provinciales.

 

La presidenta de la junta de personal del área sanitaria y portavoz de la plataforma, Rosa Casal, fue la encargada de leer el manifiesto en defensa de la sanidad pública. Explicó que, empleando un lenguaje sanitario "podríamos afirmar que la sanidad en el área do Salnés está en la UCI y con un pronóstico reservado, y de llevarse a cabo la supresión del área sanitaria, la gravedad de esta paciente que es la Sanidade Pública do Salnés empeorará drásticamente, mientras no se cambien las políticas que está aplicando el gobierno del PP y que ahogan a este país".

 

Tras explicar los argumentos por los que se oponen a la supresión del área sanitaria, la portavoz el colectivo expuso que la modificación de la Lei de Saúde "introduce un peligroso cambio en la manera de gestionar y planificar los servicios sanitarios, un perverso cambio de modelo en el que pasamos de basarnos en las necesidades sanitarias y asistenciales de la población de la ley vigente, a tener en cuenta los recursos sanitarios existentes. Un cambio muy sustancial que permite concentrar los recursos donde más convenga o estén ya instalados y que sea la población la que tenga que acudir a ellos".

 

Rosa Casal exigió, en nombre de todas las personas que acudieron a la manifestación, la retirada del proyecto de reforma de la Lei de Saude de Galicia; que no se supriman áreas sanitarias, que el área sanitaria do Salnés se desvincule de la gestión integrada con Pontevedra, y que se acometa la mejora de la atención primaria y la dotación de recursos económicos y humanos necesarios para una mejor calidad asistencial.

 

Exitosa protesta en O

 

Más de 5.000 personas se manifiestan en defensa del Hospital de Valdeorras

 

La población de la comarca teme que el área sanitaria pierda su funcionalidad, para convertirse en un centro de especialidades, y tengan que desplazarse a Ourense

 

X.M.Del Caño | Ourense 01.10.2017 | 04:02

 

 

 

Más de 5.000 personas participaron en la manifestación de O Barco para defender el Hospital Comarcal de Valdeorras. Partieron a las siete de la tarde del pabellón de Calabagueiros, para proseguir por la rúa Condesa de Fenosa, hasta la praza do Concello, coreando eslóganes como "Sanidade para todos en igualdade", "A área sanitaria é moi necesaria", "No rural páganse impostos de primeira", "Gestión integrada, área roubada", "A autoridade, afunde a sanidade", "Servicio público e de calidade" y "Contra os recortes, fagámonos fortes".

 

Participaron en la manifestación vecinos de los concellos de Trives, Manzaneda, O Bolo, Viana, Petín, A Rúa, Vilamartín, Carballeda, O Barco, Rubiá, A Veiga, Larouco y Vilariño, cargos políticos de todos los grupos de la oposición en el Parlamento gallego, el presidente de la Fegamp y regidor de O Barco, Alfredo García (PSOE), y alcaldes, entre los que se encontraban algunos del PP.

 

Los manifestantes consideran que el anteproyecto de ley sanitario que plantea el Gobierno gallego afecta de forma negativa a la comarca de Valdeorras, entre otras, debido a que "nos hace desaparecer como área sanitaria, por lo que vemos con gran preocupación el futuro de la misma", destaca el portavoz, Orlando Saavedra.

 

Las consecuencias de la entrada en vigor de la nueva ley, en el caso de que llegue a mantenerse en los términos que apunta el anteproyecto, son que "desarrollarían todo por decreto: la estructura del hospital comarcal y cuáles son los concellos que contarán con centros de salud, entre otras cuestiones. Queda todo por desarrollar. Eso crea una incertidumbre enorme sobre lo que va a pasar".

 

Los manifestantes sostienen que "las consecuencias" más negativas de la reforma sanitaria son que el Hospital Comarcal de Valdeorras "perderá su funcionalidad, para convertirse en pocos años en un centro de especialidades, donde se realizarán consultas. No decimos que se vaya a cerrar, pero tiene una capacidad resolutiva, que va menguando cada día más. Se hacen menos intervenciones, por lo que la gente se va a tener que desplazar a resolver sus problemas sanitarios a Ourense". Alertan además de que "no hay seguridad de que los concellos que cuentan con centros de salud en la actualidad, los sigan manteniendo". En definitiva, "existe una gran incertidumbre, porque queda todo pendiente para desarrollar por decreto y nosotros estamos convencidos de que las cosas que se desarrollan por decreto, nunca nos van a favorecer".

 

La Plataforma Sanitaria de Valdeorras pide la retirada del anteproyecto de ley de sanidad, el desarrollo y dotación de la actual Lei de Saúde y la formación de un grupo de trabajo que incluya a miembros de todos los grupos políticos, con representación en el Parlamento de Galicia, Fegamp, sindicatos, asociaciones de pacientes, colectivos profesionales de la sanidad y grupos relevantes del campo sanitario gallego, para determinar las "posibles necesidades de modificación de la legislación sanitaride toda la comarca con el apoyo de ciudadanos llegados de otros puntos de Galicia. Se trata de una de las movilizaciones más grandes de las celebradas en la ciudad, que ha llegado a superar la histórica en demanda de la ampliación del Hospital do Salnés.

 

En esta ocasión la Plataforma pola Sanidade Pública do Salnés ha contado con una representación de los vecinos de Monforte, que también se movilizan en defensa de sus servicios sanitarios, en peligro con el proyecto de modificación de la Lei de Saúde de Galicia. Entre otros colectivos estuvieron delegados de Prosagal, de Pontevedra y de la plataforma vecinal de Sanxenxo, quienes se sumaron a los vecinos de Cambados, Catoira, A Illa de Arousa, Ribadumia, Vilanova y Vilagarcía.

 

La columna humana partió de las inmediaciones de la Casa del Mar detrás de la pancarta de la plataforma da sanidade pública do Salnés portada por la directiva de la junta de personal del área sanitaria, el alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, y representantes de los sindicatos, agrupaciones integrantes de la plataforma. A medida que iba avanzando por la avenida da Mariña aparecían más ciudadanos dispuestos a secundar la movilización.

 

Los manifestantes iniciaron el recorrido por la avenida da Mariña hasta Conde Vallellano y desde allí a la Praza de Galicia, para continuar por Arcebispo Lago, Alexandre Bóveda, Alejandro Cerecedo, Doctor Tourón, Praza de España, Edelmiro Trillo, Padre Feijóo y desembocar en la Praza de Galicia. Durante el recorrido las calles estuvieron cortadas al tráfico por efectivos de la Policía Local para facilitar el paso de la multitud y garantizar su seguridad.

 

Fue tal el número de participantes que la cabeza de la manifestación llegaba a las inmediaciones del mercado de abastos en Alexandre Bóveda y los últimos aún estaban en la avenida da Mariña. La gran participación sorprendió incluso a los convocantes del acto en defensa del área sanitaria do Salnés.

 

Durante la manifestación los asistentes corearon consignas en defensa del área sanitaria y del mantenimiento de los servicios del Hospital do Salnés y de Atención Primaria. También contaron con la participación de un grupo folclórico que acudió con gaitas, panderetas y tambores.

 

Ya en la Praza de Galicia se fueron ubicando las representaciones de los colectivos asistentes al acto pero, debido a la disposición de las pancartas, el grueso de los vecinos se quedó fuera. Junto a las pancartas estuvieron los diputados autonómicos Luis Villares, Julio Torrado y Montserrat Prado, así como la alcaldesa de Cambados, Fátima Abal, y otros miembros del gobierno municipal cambadés, el alcalde de A Illa Carlos Iglesias, y representantes del gobierno local de Ribadumia, así como diputados provinciales.

 

La presidenta de la junta de personal del área sanitaria y portavoz de la plataforma, Rosa Casal, fue la encargada de leer el manifiesto en defensa de la sanidad pública. Explicó que, empleando un lenguaje sanitario "podríamos afirmar que la sanidad en el área do Salnés está en la UCI y con un pronóstico reservado, y de llevarse a cabo la supresión del área sanitaria, la gravedad de esta paciente que es la Sanidade Pública do Salnés empeorará drásticamente, mientras no se cambien las políticas que está aplicando el gobierno del PP y que ahogan a este país".

 

Tras explicar los argumentos por los que se oponen a la supresión del área sanitaria, la portavoz el colectivo expuso que la modificación de la Lei de Saúde "introduce un peligroso cambio en la manera de gestionar y planificar los servicios sanitarios, un perverso cambio de modelo en el que pasamos de basarnos en las necesidades sanitarias y asistenciales de la población de la ley vigente, a tener en cuenta los recursos sanitarios existentes. Un cambio muy sustancial que permite concentrar los recursos donde más convenga o estén ya instalados y que sea la población la que tenga que acudir a ellos".

 

Rosa Casal exigió, en nombre de todas las personas que acudieron a la manifestación, la retirada del proyecto de reforma de la Lei de Saude de Galicia; que no se supriman áreas sanitarias, que el área sanitaria do Salnés se desvincule de la gestión integrada con Pontevedra, y que se acometa la mejora de la atención primaria y la dotación de recursos económicos y humanos necesarios para una mejor calidad asistencial.

 

 

 

 

lineaazul 1600

Feijóo é denunciado como o maior inimigo do patrimonio natural, deixando licencias a minas, a contaminación e aos incendios, se querella seu departamento contra este xornal e pretende que lle fagamos…

24-06-2019 Votos:56 Galicia Redacción Xornal Galicia

Nun comunciado emitido oxe digno de un "trilero" nuna feira vendendo galiñas desplumadas, chocas, vellas e a punto de deshaciarse, afirma e dice que; O presidente do Goberno galego, Alberto...

Esquerda Unida urxe políticas contundentes ante as agresións por prexuicios de xénero e tendencia sexual que tiveron lugar na noite de San Xoán na Coruña

24-06-2019 Votos:49 Galicia Redacción Xornal Galicia

Esquerda Unida condena a agresión homófoba que tivo lugar onte na Festa de San Xoán na Coruña, onde un mozo de 25 anos foi acoitelado pola súa condición sexual. Dende...

A Noite de San Xoan deixa en Galicia deixa un regueiro de accidentes de tráfico e queimaduras nas persoas

24-06-2019 Votos:64 Galicia xornalgalicia

Foto Agencia EFE Riazor fecha;  viernes 24/06/2011 Os rexistros de Urxencias Sanitarias de Galicia-061 atendeu na Noite de San Xoán 51...

A empresa galega Vieira segue `poñendo en grave perigo aos tripulantes dos seus pesqueros sendo rescatados por salvament…

24-06-2019 Votos:76 Galicia xornalgalicia

O feito sucedeu en zona portuaria de Río Grande cando o cocinero dun barco escorregouse dunha planchada, caeu ao auga...

Los jugadores del Depor realmente no les iteresa el ascenso al dejarse en Son Moix (3-0)

24-06-2019 Votos:124 Galicia xornalgalicia

El Deportivo dejó escapar en Son Moix su renta de dos goles y perdió el tren de regreso a la...

O PPdeG utiliza a Consellería de Educación para priorizar só a FP dual desatendendo as máis de 40 demandas dos centros e…

23-06-2019 Votos:124 Galicia xornalgalicia

Só atendeu a petición dun ciclo de FP básica de Electrónica e Electricidade en Tomiño A CIG-Ensino vén de denunciar que...

Galegos e galegas se preguntan, si Feijóo prefiere servir aos galegos/as ou ao director xeral de Función Pública mantend…

23-06-2019 Votos:191 Galicia xornalgalicia

Traballadores/as concentráronse diante da Xunta de Galiza, para denunciar a súa “nefasta” xestión de persoal   Tráfico de influencias, abuso de derecho...

Mentre Rosa Quintana autoriza vertidos na Ría de Arousa o alumnado do IES de Chapela fai propostas en "Coidando o n…

23-06-2019 Votos:111 Galicia xornalgalicia

A vida submarina, baixo o título "Coidando o noso mar", foi o tema que escolleu o alumnado de 1º da...

A falta de inspeccións da Xunta gobernada por o PPdeG provoca a subida da sinistralidade laboral que so nos dous primei…

23-06-2019 Votos:95 Galicia xornalgalicia

Un ano máis, Galicia en Abril, convértese nunha data na que os sindicatos van alzar a súa voz en lembranza...

FEIJÓO SÓ NO SEU OBXECTIVO É “MANTERSE NO COCHE OFICIAL NO QUE LEVA SUBIDO 20 ANOS” dice GONZALO CABALLERO

22-06-2019 Votos:100 Galicia xornalgalicia

O secretario xeral do PSdeG destaca o “magnífico equipo” para “abrir unha páxina de progreso” en Lugo fronte ao “abandono”...

Los informes de la pobreza y miseria humana ponen al Gobierno de Feijóo en la Xunta contra las cuerdas, en el límte de la vulneración de los derechos humanos contra los ciudadanos/as.

Los informes sociales convierten al Gobierno de Feijóo en la Xunta " PPdeG" en el gestor de un "verdadero estercolero humano de pobreza y miseria que roza la vulneración de los Derechos Humanos " difícil de recuperarse mientras no haya un cambio de gobierno. El 22,6 % de la población gallega está en riesgo de pobreza y/o exclusión social en el...

19-06-2019 Votos:241 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

El Periodista Miguel Delgado pone en conocimiento de las Principales Organizaciones Internacionales de defensa de los periodistas los ataques contra su persona por Instituciones de Galicia por ejercer la libertad de Prensa.

La Federación Internacional de Periodistas (FIP) ha editado un “Manual de Protección para Periodistas” y ha creado un Fondo de Solidaridad en favor de los periodistas amenazados, a fin de proporcionarles ayuda material y asistencia jurídica. Este fondo forma parte de las actividades del Programa FIP sobre la Seguridad Personal de los Periodistas, que comprenden la realización de encuestas, la...

17-06-2019 Votos:414 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

O 21% dous españois residentes no estranxeiro teñen orixe Galega, co Goberno do PPdeG nada temos que celebrar xa que Galicia se está a DESANGRAR.

14-06-2019 Votos:345 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

Dende que goberna feijoo Galicia non funciona como debería, expulsa aos fillos dos galegos/as e aos máis preparados traballadores. Desde que Feijoo chegou á Xunta de Galicia no 2009 perdéronse...

Lo nunca resumido de Feijóo, Mar Sanchez, cargos públicos, Correos y su privatización...Romay Beccaría, su chofer Manuel Cruz, Marcial Dourado, y la financiación de las webs www.ppdegalicia.com y www.feijoo.gal triunfaron en las elecciones del 2015

13-06-2019 Votos:371 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

Mar Sánchez Sierra ante sus actividades públicas y políticas en las que acompañó a Feijóo en la conocida como " la etapa de la ruina y privatización de Correos ...

CARTA ABIERTA DE UN DISIDENTE A MAR SANCHEZ SIERRA EN SU CONDICION DE DIRECTORA GENERAL DE MEDIOS DE LA XUNTA DE GALICIA.

11-06-2019 Votos:689 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

 La libertad de expresión es el fundamento de los derechos humanos , fuente de la humanidad , madre de la verdad. (Liu Xiaobo, Premio Nobel ) Un disidente según los firmantes...

Las tramas de documentos públicos administrativos de la Xunta para propiciar el trámite de querellas contra Miguel delgado en el Juzgado 1 de Santiago por altos cargos de la Xunta.

09-06-2019 Votos:431 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

  ARDICES DOCUMENTALES DE LOS SERVICIOS ADMINISTRATIVOS PARA QUE PROPEREN LAS QUERELLAS CRIMINALES CONTRA MIGUEL DELGADO 15 de Marzo de 2018.- El día 15 de Marzo de 2018 Miguel Delgado presenta escrito...

O CUAC FM entende que a Secretaría de Medios que dirixe Mar Sanchez Sierra e “un xeito de entender a comunicación pouco respectuoso cos dereitos fundamentais e por tanto profundamente antidemocrático”.

07-06-2019 Votos:580 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

Foto: María del Mar Sánchez Sierra responsable y asesora de medios junto a su jefe el lider del PpdeG Alberto Núñez  Feijoo.- María del Mar Sánchez Sierra en este asunto...

El dinero público de los gallegos/as utilizado para juegos de drones, videos desaparecidos, hostias de lo público contra los privados, y todo ello desde un estupendo atrio montado para "emular literalmente a las hordas romanas del siglo antes de Cristo".

07-06-2019 Votos:453 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

La fiabilidad de los DRONES de la conselleira Rosa Quintana... la primera en la frente... menuda hostia...siniestro marítimo y el sistema Videoguard que pagamos los contribuyentes ( desaparecido o robados...

lineaazul 1600

Inés Rey e Javier Losada coinciden na importancia de poñer en marcha as grandes infraestruturas pendentes para a cidade

23-06-2019 Votos:84 A Coruña Redacción Xornal Galicia

Rey insistiu na necesidade de licitar a obra da Estación Intermodal que será decisiva para poder poñer en marcha durante...

O alcalde fixa como prioridade aprobar uns orzamentos técnicos para completar o exercicio e atender as obrigas

23-06-2019 Votos:77 Santiago Redacción Xornal Galicia

O alcalde de Santiago, Xosé Sánchez Bugallo anunciou que o vindeiro luns, 24 de xuño, ás dez da mañá, constituirase...

A Deputación da Coruña compra unha parcela en Balarés

23-06-2019 Votos:175 A Coruña Redacción Xornal Galicia

González Formoso asinou hoxe o contrato de adquisición do predio, de 34.000 metros cadrados. Lois García Carballido destacou que supón a...

Los estibadores aprueban cambios históricos en su actividad y rebajan costes para competir con Marín

24-06-2019 Votos:93 Pontevedra Redacción Xornal Galicia

Gestado durante meses entre los sindicatos del Comité (presidido por UGT y formado por Coordinadora y CC OO) y los...

Ourense Envialia FSF fin a una temporada 2018/19 inolvidable

24-06-2019 Votos:74 Ourense Redacción Xornal Galicia

 Ourense Envialia FSF temporada 2018_19 ¡Se acabó! Una temporada que será inolvidable para todos nosotros, grandísima temporada en todos los aspectos...

Alcalde e reitor analizan as necesidades do campus da Xunqueira

23-06-2019 Votos:78 Pontevedra Redacción Xornal Galicia

  A Universidade confirmou a intención de completar a oferta académica de Pontevedra con novos graos, polo que puxo sobre a...

lineaazul 1600

Los medios de comunicación subvencionados por la Secretaría de Medios Xunta ( PPdeG ) ocultan las investigaciones fiscales que se acercan peligrosamente al mism…

24-06-2019 Votos:346 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia - avatar Redacción Xornal Galicia

La "operación ENREDADERA" se acerca peligrosamente a Feijóo al aparecer más de 6 millones de euros pendientes de cobro gestionados por su hombre de confianza en Ourense. Ver al final...

Ana Miranda traslada á Comisión Europea a deixadez do Goberno de Feijóo ante a destrución das dunas da praia de Barrañán

23-06-2019 Votos:87 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

A eurodeputada do BNG, Ana Miranda, visitou hoxe a praia de Barrañán, en Arteixo, xunto ao actual deputado provincial, Xurxo...

Dende a chegada a Xunta do Goberno de Feijóo Galicia perdeu o 40% da rede de oficinas financeiras e o 34,80% do emprego …

23-06-2019 Votos:188 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Hai case un ano o sector financeiro de FeSMC-UGT xa denunciaba publicamente a exclusión financeira en Galicia e este feito...

Chega o verán e o PPdeG na Xunta aproveita para mercar unha embarcación tipo 49erFX de recreo para que os que usan coche…

22-06-2019 Votos:247 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

A Secretaría Xeral para o Deporte (Presidencia da Xunta de Galicia) saca a concurso a Subministración dunha embarcación tipo 49erFX...

O PPdeG intenta por todos os medios, xudiciais, coercitivos, afogo económico e cárcere para coartar a liberdade de expre…

21-06-2019 Votos:96 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

O Partido Popular non cesa no seu empeño de querer limitar a liberdade do Director de Xonal Galicia Miguel Delgado...

OS SOCIALISTAS CRITICAN O “DESCARO” DA CRTVG PARA BENEFICIAR A FEIJÓO DURANTE OS PROCESOS ELECTORAIS

21-06-2019 Votos:104 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Noela Blanco acusa ao director xeral do ente de presentar un balance “marabilloso pero irreal” e mesmo “insultante cos traballadores”...

Os funcionarios exixen o cese do Director Xeral de Función Pública Jose Maria Barreiro Diaz, concentráronse diante da Xu…

20-06-2019 Votos:240 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

  Este Director Xeral está a promover unha mobilidade a dedo, por medio de comisións de servizo das que temos xa...

RFGF concede la Medalla de Oro al Mérito Deportivo a Iago Aspas

23-06-2019 Votos:93 Noticia destacada de Galicia Redacción Xornal Galicia

Iago Aspas no deja de sumar reconocimientos. La Real Federación Galega de Fútbol ha concedido al delantero celeste la Medalla de Oro al ...

Un seminario internacional e unha exposición de fotos de Plácido Castro tenden pontes entre Galicia e Irlanda

18-06-2019 Votos:133 Noticia destacada de Galicia Redacción Xornal Galicia

O venres 21 de xuño inaugurarase na sala Rivas Briones a exposición “A Irlanda de Plácido Castro”, que reproduce 45 instantáneas realizadas ...

Reportaxe; Con esta xustiza para que precisa letrados e defensa o Partido Popular "España confirma que nunca exist…

11-06-2019 Votos:305 Noticia destacada de Galicia Redacción Xornal Galicia

Un xuíz acubilla ao PP cunha excepción legal para prohibir imaxes do primeiro xuízo a...

Nova Lei de Pesca Continental: Ríos para a vida ou para o negocio?

10-06-2019 Votos:343 Noticia destacada de Galicia Redacción Xornal Galicia

A Xunta vén de apresentar o anteproxecto de Lei de Pesca Continental coa vocación de...

Os políticos todos de acordo en xogar a billarda como modalidade deportiva

06-06-2019 Votos:490 Noticia destacada de Galicia Redacción Xornal Galicia

Entre os asuntos tratados na na Comisión primeira  celebrada no Parlamento galego o martes 4...

#SANXOANSENLIXO AO AMENCER PRAIA AMÉRICA-LOURIDO POR VEZ PRIMEIRA LIBRE DE DESPERDICIOS

24-06-2019 Votos:48 Portada Redacción Xornal Galicia

Máis do 90% das 20 toneladas de lixo total foron depositadas polos participantes na festa nos contedores de reciclaxe dispostos...

Guixar está lejos del umbral de la saturación en contenedores-puede alcanzar los 350.000 y ahora está en unos 200.000 al…

24-06-2019 Votos:62 Portada Redacción Xornal Galicia

Mientras tanto, la Autoridad Portuaria hace planes, incluido en su documento de planificación estratégica que acaba de aprobar. En dicho...

Manuel Baltar usa un neno para facer comunicados de marcado carácter político recibindo a Lucas Huertas Novo, campión ga…

23-06-2019 Votos:75 Portada Redacción Xornal Galicia

https://es.wikipedia.org/wiki/Kick_boxing O presidente da Deputación de Ourense, Manuel Baltar, recibiu hoxe no Pazo Provincial ao deportista ourensán Lucas Huertas Novo, de...

A Deputación da Coruña regálalle 60.000 euros o servizo de Asesoría Xurídica Social do Consorcio das Mariñas

23-06-2019 Votos:77 Portada Redacción Xornal Galicia

O presidente en funcións da Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, e o presidente do Consorcio das Mariñas Jose Antonio...

lineaazul 1600

Abascal: “Tenemos parlamentos regionales llenos de vagos y traidores”

21-06-2019 Votos:120 Preguiza Redacción Xornal Galicia - avatar Redacción Xornal Galicia

Abascal le recuerda a Feijóo que "Tenemos parlamentos regionales llenos de vagos" refiriéndose al de Galicia Vox arremete contra Feijóo en un Palexco de A Coruña abarrotado y con manifestantes antifascistas...

José Manuel López Varela alcalde de A Laracha "PPdeG· volveu a adicar exclusivas cos cartos dos veciños a 5 membros do gobern…

21-06-2019 Votos:91 Preguiza Redacción Xornal Galicia - avatar Redacción Xornal Galicia

O GOBERNO MUNICIPAL DA LARACHA CONTINÚA CO MÁXIMO DE ADICACIÓNS EXCLUSIVAS E ASESORES QUE LLE PERMITE A LEI PARA QUE LLE FAGAN O TRABALLO No día de hoxe celebrouse na Laracha...

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+