A Consellería de Sanidade suspendeu ao recorrente de funcións durante tres meses por cometer unha infracción grave
Percibía as súas retribucións, como persoal do Servizo Galego de Saúde, acolléndose ao réxime de dedicación exclusiva
29/07/2024.- O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) avala unha sanción disciplinaria imposta pola Consellería de Sanidade, consistente na suspensión de funcións durante tres meses, a un médico do Servizo Galego de Saúde (Sergas) por compaxinar a prestación de servizos nun centro público e noutro privado, desde o ano 2012, sen solicitar a preceptiva compatibilidade e percibindo as súas retribucións acolléndose ao réxime de dedicación exclusiva.
Desta forma, a Sala rexeita o recurso interposto polo facultativo contra a sentenza do Xulgado do Contencioso-administrativo número 1 de Santiago de Compostela que confirmou a resolución do ano 2020 na que a Xunta estableceu a sanción ao médico. Ademais, impúxolle as costas á parte apelante, cun límite de 1.000 euros, para facer fronte aos gastos de defensa e representación da Administración autonómica.
“Non pode alegarse, como pretende a parte recorrente, o principio de confianza porque a compatibilidade estaba recoñecida para outra situación, noutros centros médicos, e o recorrente, médico, coñece perfectamente o cambio na súa propia situación”, advirte o TSXG na resolución. Ademais, nela salienta que “resulta claro que se trata dunha actividade médica, realizada de maneira privada e sen solicitar a previa autorización”, fronte á alegación de que a actividade executada no centro privado, consistente en recoñecementos para expedir certificados para azafatas e pilotos, non é médica. O fallo da sección primeira da Sala do Contencioso-administrativo do TSXG non é firme, pois contra el cabe presentar recurso de casación.
***
El TSXG avala la sanción impuesta por la Xunta a un médico por trabajar en un centro público y en otro privado sin solicitar la compatibilidad
La Consellería de Sandidade suspendió al recurrente de funciones durante tres meses por cometer una infracción grave
Percibía sus retribuciones, como personal del Servizo Galego de Saúde, acogiéndose al régimen de dedicación exclusiva
29/07/2024.- El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) ha avalado una sanción disciplinaria impuesta por la Consellería de Sanidade, consistente en la suspensión de funciones durante tres meses, a un médico del Servizo Galego de Saúde (Sergas) por simultanear la prestación de servicios en un centro público y en otro privado, desde el año 2012, sin solicitar la preceptiva compatibilidad y percibiendo sus retribuciones acogiéndose al régimen de dedicación exclusiva.
De esta forma, la Sala ha desestimado el recurso interpuesto por el facultativo contra la sentencia del Juzgado de lo Contencioso-administrativo número 1 de Santiago de Compostela que confirmó la resolución del año 2020 en la que la Xunta estableció la sanción al médico. Además, le ha impuesto las costas a la parte apelante, con un límite de 1.000 euros, para hacer frente a los gastos de defensa y representación de la Administración autonómica.
“No puede alegarse, como pretende la parte recurrente, el principio de confianza porque la compatibilidad estaba reconocida para otra situación, en otros centros médicos, y el recurrente, médico, conoce perfectamente el cambio en su propia situación”, advierte el TSXG en la resolución. Además, en ella subraya que “resulta claro que se trata de una actividad médica, realizada de manera privada y sin haber solicitado la previa autorización”, frente a la alegación de que la actividad ejecutada en el centro privado, consistente en reconocimientos para expedir certificados para azafatas y pilotos, no es médica. El fallo de la sección primera de la Sala de lo Contencioso-administrativo del TSXG no es firme, pues contra él cabe presentar recurso de casación.
También te puede interesar :
Otras noticias de esta sección:
Artículo más reciente :
Otras noticias recomendadas :
Los más populares hoy :
- A XUNTA “DEIXA ABANDONADA Á CIDADANÍA” FRONTE Á SITUACIÓN SANITARIA “MÁIS CRÍTICA QUE SE LEMBRA” EN GALICIA
- AGDSP "Rexeitamos de forma rotunda e contundente o proxecto da Xunta de permitir aos médicxs compatibilizar a sanidade pública co traballo nun centro privado concertado."
- Colegio Oficial de Médicos de la provincia de Pontevedra ha acordado, por unanimidad, romper todo tipo de relación con la Consellería de Sanidade de la Xunta de Galicia hasta que cambie el equipo de la misma