Información
Agenda de Galicia

“Somos Criminais”

Información
Localidades de Galicia 11 Septiembre 2018 1703 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Touriñan e Carlos Blanco volven a Vilagarcía con “Somos Criminais” tras o contundente éxito do mes de maio
O exitazo de público que Carlos Blanco e Xoán Antonio Touriñán tiveron o pasado mes de maio en Vilagarcía, enchendo ata a bandeira o Auditorio en dúas ocasións, os cómicos galegos volverán en outubro capital arousá co ser espectáculo ”Somos Criminais”. En previsión da boa acollida de público que está a ter este espectáculo en toda Galicia, Vilagarcía acollerá dúas novas funcións, o venres 5 e o sábado 6 ás 20:30 horas.
10.09.2018.- En “Somos Criminais” Touriñán e Carlos Blanco tratan de dar resposta a preguntas como “Temos unha cultura criminal propia? Delinquimos como galegos? Sempre da perspectiva da típica retranca galaica, os cómicos analizan e dramatizan crimes autóctonos en todas as súas variables, desde o crime por arroutada ata o crime por acumulación de mala hostia, pasando polo crime familiar por causa das herdanzas, o asasinato por suxestión ou as orixes do narcotraficante galego. A conclusión á que chegan clara: “ Somos Criminais!”.
Otros articulos relacionados.....
20 Abr 2019 11:59

A cita terá lugar no pavillón do IES Río Miño este xoves,...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)