Las panderetadas de Ines Rey y su DISPOSITIVO DE VOLUNTARIADO PARA A ATENCIÓN DA VECIÑANZA MÁIS VULNERABLE

Información
Galicia 16 Marzo 2020 1382 votos - Registrate para votar

panderetadasdeINESREYyelcoronavirusDías después de activar con dinero público de los coruñeses/as Ines Rey la fotografía tomada ayer día 15 en la Cocina Económica muestra colas de cientos de metros de los más necesitados para acceder a una bolsa de comida que donan los empresarios de A Coruña ( Ines Rey ni un céntimo) más bien utiliza a los desfavorecidos para hacerse la foto del CORONAVIRUS y presentar una PANDERETADA QUE NO SE LA CREE NI ELLA MISMA. Ver fotos de las colas después del anuncio de la Alcaldesa de A Coruña en favor de los vulnerables, una burla total en todos los morros de la ciudad. La película en la web municipal:

13 DE MARZO DE 2020

O CONCELLO ACTIVA UN DISPOSITIVO DE VOLUNTARIADO PARA A ATENCIÓN DA VECIÑANZA MÁIS VULNERABLE

 

Poderán colaborar maiores de idade que non formen parte dos colectivos de risco e asistirán a persoas en situación de dependencia, soidade ou de mobilidade reducida As persoas cooperantes deberán inscribirse cubrindo un formulario en https://twitter.com/YoyaNeira/status/1238845628689547264

O concello activa un dispositivo de voluntariado para atender ás persoas que se atopan en situación de dependencia e soidade ou que teñen mobilidade reducida, polo que se fai un chamamento á cidadanía para que colabore no servizo, dadas as circunstancias provocadas polo coronavirus.

Todas e todos os que asuman este traballo sen remuneración farano de forma individual e seguindo as indicacións e medidas de prevención marcadas polas autoridades sanitarias.

PopFeed: El destinatario de correo electrónico especificado está vacío o no es válido. Verifique las opciones y inténtelo de nuevo.

TAMBIÉN LE PUEDE INTERESARlineaazul 1600