Galicia

COMUNICADO DE APOIO Ó COLECTIVO DE AXENTES FORESTAIS E MEDIOAMBIENTAIS CONTRA AS POLITICAS DO PPDEG NA XUNTA

21 Agosto 2018 1481 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Dende a asociación Apropiga manifestamos o noso apoio ó colectivo de axentes forestais e medioambientais na loita que están desenvolvendo pola defensa dos seus dereitos laborais e salariais xustos. Asimesmo, compartimos con eles a defensa por un Servizo Público e Único que garanta a prestación dun servizo esencial de calidade no eido das emerxencias e a prevención e loita contra os incendios forestais en Galicia. Por todo isto, facemos un chamamento a todos os bombeiros forestais e a todas as bombeiras forestais do Spdcif a acudir á manifestación convocada para o mércores 22 de agosto en Vigo para, así, reivindicar os incumprimentos reiterados do goberno da Xunta de Galicia para co colectivo de traballadores e traballadoras do Spdcif que seguimos a padecer unha precarizacion intolerables.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Otros articulos relacionados.....