Información
Galicia

Finalizada a investigación do intento de secuestro que levou á detención do presunto asasino de Diana Quer

Información
25 Septiembre 2018 1379 votos
Finalizada a investigación do intento de secuestro que levou á detención do presunto asasino de Diana Quer
O Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Ribeira deu por finalizada a investigación do caso contra José Enrique A.G., ao que considera sospeitoso dun delito de agresión sexual en concurso cun delito de detención ilegal, ambos en grao de tentativa. A xuíza deu traslado ao Ministerio fiscal e ás acusacións particulares para que no prazo de dez días formulen escrito de acusación para solicitar a apertura de xuízo oral ou o sobresemento da causa, sen prexuízo de que poidan pedir excepcionalmente a práctica das dilixencias complementarias que consideren imprescindibles para formular a acusación.
 
A titular do Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Ribeira indica no auto que o relato da vítima e das dúas testemuñas que a socorreron cando presuntamente José Enrique A.G. trataba de introducila no maleteiro do seu coche o 25 de decembro de 2017 nunha rúa de Boiro viuse corroborado “pola identificación, sen xénero de dúbidas, do investigado, así como do seu vehículo, e polas lesións obxetivadas da vítima en brazos e pernas, que coinciden co mecanismo lesional descrito”.
 
“Do propio relato dos feitos infírese que a vontade de José Enrique A.G. non ía dirixida ao ánimo de lucro de subtraer os bens alleos da vítima”, subliña a xuíza no auto, no que destaca que “a finalidade inicial pretendida era deixala ilocalizada e introducila no maleteiro do seu vehículo”. Ademais, sostén que o investigado tiña “unha clara vontade” de “atentar contra a integridade sexual da vítima”.
 
O auto fai referencia, “co fin de determinar os indicios da vontade subxectiva do investigado”, á cinta adhesiva, á brida de plástico e á palanqueta atopadas pola policía no seu automóbil. A xuíza, ademais, sinala que os feitos teñen que “conectarse” coas dilixencias seguidas contra José Enrique A.G. pola desaparición e falecemento de Diana Quer, así como polas dilixencias abertas polo Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Noia por un presunto delito contra a integridade sexual.
 
A xuíza conclúe que “a análise das circunstancias e de elementos que rodean o caso” conducen “ao sólido indicio de que a finalidade do móbil no actuar de José Enrique A.G. vai máis aló do simple roubo, xa que os indicios dirixen cara a unha vontade clara de detención ilegal como instrumento dunha posterior agresión sexual”. 
 
***

Finalizada la investigación del intento de secuestro que llevó a la detención del presunto asesino de Diana Quer

25/09/18.- El Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Ribeira ha dado por finalizada la investigación del caso contra José Enrique A.G., al que considera sospechoso de un delito de agresión sexual en concurso con un delito de detención ilegal, ambos en grado de tentativa. La jueza ha dado traslado al Ministerio fiscal y a las acusaciones particulares para que en el plazo de diez días formulen escrito de acusación solicitando la apertura de juicio oral o el sobreseimiento de la causa, sin perjuicio de que puedan pedir excepcionalmente la práctica de diligencias complementarias que consideren imprescindibles para formular la acusación.

La titular del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Ribeira indica en el auto que el relato de la víctima y de los dos testigos que la socorrieron cuando presuntamente José Enrique A.G. trataba de introducirla en el maletero de su coche el 25 de diciembre de 2017 en una calle de Boiro se vio corroborado “por la identificación, sin género de dudas, del investigado, así como de su vehículo, y por las lesiones objetivadas de la víctima en brazos y piernas, que coinciden con el mecanismo lesional descrito”.

“Del propio relato de los hechos se infiere que la voluntad de José Enrique A.G. no iba dirigida al ánimo de lucro de sustraer los bienes ajenos de la víctima”, subraya la jueza en el auto, en el que destaca que “la finalidad inicial pretendida era dejarla ilocalizada e introducirla en el maletero de su vehículo”. Además, sostiene que el investigado tenía “una clara voluntad” de “atentar contra la integridad sexual de la víctima”.

El auto hace referencia, “a fin de determinar los indicios de la voluntad subjetiva del investigado”, a la cinta adhesiva, la brida de plástico y la palanqueta encontradas por la policía en su automóvil. La jueza, además, señala que los hechos han de “conectarse” con las diligencias seguidas contra José Enrique A.G. por la desaparición y fallecimiento de Diana Quer, así como por las diligencias abiertas por el Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Noia por un presunto delito contra la integridad sexual.

La jueza concluye que “el análisis de las circunstancias y de elementos que rodean al caso” conducen “al sólido indicio de que la finalidad del móvil en el actuar de José Enrique A.G. va más allá del simple robo, ya que los indicios dirigen hacia una voluntad clara de detención ilegal como instrumento de una posterior agresión sexual”. 

El Presidente de Pladesemapesga solicita la adhesión de los ciudadanos que quieran compartir el escrito de denuncia contra la gestión de la pandemia del Coronavirus por la Xunta de Galicia.  ver más...+ Documentos descagables; 

Descargar este archivo (adhesionaladenuncia-coronavirus-gestionpublica-xunadegalicia.pdf)presentacion adhesiones denuncia-coronavirus.pdf  Descargar este archivo (denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf)denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf  Descargar este archivo (escrito de adhesiones a la denuncia..pdf)escrito de adhesiones a la denuncia..pdf  Descargar este archivo (anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf) anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf    DENUNCIA Nº 2 MASCARAS y 3 DONATIVOS Descargar este archivo (denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf)denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf -  último decreto judicial...+  Funcionario Público Millán Calenti "ofendidito "..+

COMUNICADO XORNAL GALICIA; Mar Sánchez Sierra esta utilizando el " modus operandi en Gestión Reputacional..+ " de la Operación Púnica a través  de contratos publicitarios del coronavirus usando intermediarios. ver comunicado completo..haciendo clic aquí.+

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia

@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

@AIDADEHAYDEE33 #LeyDeMemoriaHistorica #MemoriaHistórica #MemoriaVerdadJusticia #VerdadJusticiaReparacion #EspañaVaciada
@clorenper @garxetdelilla @Cristin38362377 @JoseGarciazx @Luis_iure @lachochona1 @Adho12598420 @asdena95 @etsh_uah @UAHes #DerechosHumanos #TrataSeresHumanos @rafamarcvxii @TSXGalicia @Ruth_9372 @GuisanteHuertas @MONICA78321384 @FarreroAna @AVTDC3 @newstwtt @magnoliafergon @BigDataJurist #ComparteTuCaso @CasosReales_net #PremiosEconomistJurist #GLOBALEconomistJurist @informativoj @AgM0811 @JFerandezG @generoenaccion

#Fiscalia @fiscal_es #FiscalíaSuperior @juecesAPM @AFiscales @RFAI_AIAMP @IgnaciodeLucas3 @TSXGalicia @MinSeg #FiscalGeneral #FiscalSuperiorCyL @cejmjusticia #FiscalíaGalicia #FiscalGalicia #FiscaliaSantiago