vinculados a feijoo pretenden cerrar Xornal Galicia a base de querellas criminales y meter en la carcel a su director

 

Información
Reportaxes a fondo

As subvencións da Xunta podrían estar sendo utilizadas para despedir traballadores do diario El Progreso de Lugo

Información
Galicia 12 Abril 2019 831 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A CIG ven de rexistrar escritos dirixidos á Secretaría xeral técnica do Medio Rural, esixindo que se aplique a normativa vixente e se instalen as luces prioritarias aos vehículos do SPDCIF.  Ängeles Vázquez con más títulos que Cifuentes solo pode dar fe do dispendio de cartos públicos subvencións a dedo ao fillo de Rosa Quintana Conselleira do Mar....

O Colexio de Xornalistas lamenta os despedimentos en El Progreso e alerta dos perigos do abandono informativo en Lugo.

A Exalcaldesa de Melide e Exconselleira de Medio Rural se jactaba publicamente de ser empregada corresponsal do diario O Progreso de Lugo

Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do Medio Rural inmersa en las presuntas corruptelas de interés público para la Comarca de Melide que ocultaba en los medios de comunicación.

 

Comunicado do Colexio de Xornalistas:

O Colexio de Xornalistas lamenta os despedimentos en El Progreso e alerta dos perigos do abandono informativo en Lugo

A Xunta de Goberno do Colexio Profesional de Xornalistas de Galicia lamenta profundamente os trece despedimentos producidos no día de onte no Grupo El Progreso de Lugo e solidarízase cos traballadores afectados. Así mesmo, fai un chamamento para evitar o progresivo desmantelamento de medios na provincia de Lugo.

No día de onte, foron despedidos trece traballadores do Grupo El Progreso de Lugo, gran parte deles xornalistas. Deste xeito, reducíase o cadro de persoal do grupo de comunicación máis importante da provincia de Lugo, que xa fora afectado por outros despedimentos nos últimos anos.

Pero a destrución do emprego en Lugo non se limita só a estes casos. A semana pasada, pechaban Radio Mariña e Radio Faro, vinculadas á Radio Lugo - Cadena Ser, a cuxos traballadores o Colexio de Xornalistas quere expresar tamén a solidariedade e apoio.

O baleirado da oferta informativa en Lugo non é máis do que outro chanzo no desmantelamento do interior do noso país. As zonas menos poboadas, rurais ou periféricas só terán futuro se teñen acceso a unhas oportunidades mínimas, entre as que se atopan as posibilidades de emprego, tamén para os xornalistas, e o acceso a todos os dereitos básicos, tamén ao de seren informados.

O Colexio de Xornalistas apela á responsabilidade de administracións, empresas informativas e sociedade en xeral para tomarmos medidas que impidan a fin da oferta informativa e, de forma máis xeral, a falta de oportunidades no interior do país. Se Lugo se converter nun ermo xornalístico, o abandono será irreversíbel.

 

Fin cominicado Xornalistas.-

Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do Medio Rural inmersa en las presuntas corruptelas de interés público para la Comarca de Melide que ocultaba en los medios de comunicación. - Xornal Galicia

Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do Medio Rural inmersa en las presuntas corruptelas de interés público para la Comarca de Melide que ocultaba en los medios de comunicación.

Información
03 Agosto 2018

 BEST SELLERS Angeles vazquez xunta de galicia ppdegalicia

En el Progreso Corresponsal, Directora de Radio Melide, TRAMAS Y ENREDADERAS, DIGNAS DE UN "BEST SELLERS" CUYA FIRMA DE "copyright " se lo tiene bien trabajado y adquirido la Conselleira de Medio Rual "Ángeles Vázquez" que nada más entrar en la Xunta ya regala a "dedo" 15.000 euros al hijo de Rosa Quintana Conselleira do Mar y en el prólogo debería constar (Xunta de Galicia=Cortello de negocios privados del  PPdeG con lo público".
Su pertenecia al FORO UNIVERSITARIO EUROPEO REYES CATOLICOS como, nada más y nada menos, DIRECTORA GENERAL DE RELACIONES INSTITUCIONALES y a su compañera del Foro ... la nombra Directora General en la Consellería.

En el breve curriculum que presentaba Angeles Vázquez Mejuto en la web del foro (www.forouniversitarioeuropeo.com) puede observarse que aparte del pretencioso cargo de Directora General de Relaciones Institucionales también indica que es corresponsal del periódico El Progreso ( dicho periódico no lo ha confirmado declinando responder).

Hemos tenido que recuperar la web pues la misma fue eliminada.

https://web.archive.org/web/*/forouniversitarioeuropeo.com

https://sadaendigital.wordpress.com/tag/foro-universitario-europeo-reyes-catolicos/

FORO UNIVERSITARIO EUROPEO REYES CATÓLICOS. Urbanización Fontiñas. Calle Bruselas nº 1, Portal A, 4º B 15.703- Santiago de Compostela. A Coruña.

Presidente

El Presidente de la Instutución Universitaria Europea Reyes Católicos es el Excmo. Sr. D. Miguel Pampín Rúa.
 Como una breve reseña de su amplio curriculum vitae, cabe destacar:
 Nació el 26 de febrero de 1963 en Melide, A Coruña.
Datos Profesionales
 - Senador Nacional - VII legislatura 2000-2004
 -Alcalde Presidente del Ilmo. Ayuntamiento de Melide, Coruña, 1991-2003.
 -Director del Centro de Servicios Sociales de la Conselleria de Sanidad de la Xunta de Galicia.

DIRECTORA GENERAL DE RELACIONES INSTITUCIONALES

Sra. Dª. Ángeles Vázquez Mejuto

-Nacida en Melide el 3 de Abril de 1972
- Licenciada en Geografía e Historia por la Universidad de Santiago de Compostela
 -Directora General de Relaciones Institucionales del Foro Universitario Europeo -
 Vice-Presidenta del Patronato Municipal de Cultura del Ayuntamiento de Melide ( A Coruña)
- Directora de Radio Melide (A Coruña)
- Corresponsal del Periódico El Progreso ( Lugo)
- Miembro de la Comisión para las Relaciones Bilaterales de la Vía Francigena (Italia)Camino de Santiago(España)
 - Dama de la Orden del Camino de Santiago
 - Miembro de la Mancomunidad de Concellos Gallegos del Camino de Santiago
 - Ponente de las Jornadas Culturales en Colleccio (Italia)
- Curso de Adaptación Pedagógica

También indica que es miembro de la Comisión para las Relaciones Bilaterales de la Via Francígena (Italia) Camino de Santiago (España) y ponente de las jornadas Culturales del Camino de Santiago.

Aquí no indica que sea profesora si no que tiene el Curso de Adaptación Pedagógica donde comparte "turismo institucional con su amiga-socia Carmen Furelos y la Sra Campos Gaiteiro el dispendio de fondos europeos.

En el artículo que se adjunta “www.mondonedo.net” puede verse del domingo día 21 de septiembre de 2008 a las 12 h, la asistencia de Maricarmen Furelos

Gaiteiro, presidenta de Caminos de Europa A.E.I.E. (Caminos de Europa-Vía Francígena).

http://www.mondonedo.net/content/view/601/128/lang,es/ se puede leer
https://web.archive.org/web/20180803075527/http://www.mondonedo.net/content/view/601/128/lang,es/

El proyecto “Los Caminos de Europa”, ideado y madurado en el ámbito de la cooperación transnacional LEADER +, se ha propuesto desarrollar una estrategia de acciones dirigidas a la valorización turística integrada de los territorios atravesados por los principales Itinerarios Culturales Europeos:

El Camino de Santiago y la Vía Francígena.

Angeles Vázquez Mejuto es miembro de la Comisión Bilaterla, sobre lo que, solo lo puede ser desde el ámbito del Leader Portodemouros donde tenía una amplia actividad sobre los fondos europeos, adjudicaciones mediante subvenciones a dedo para alcaldes del PPdeG y hoy desaparecidos los datos y los dineros.

Relaciones entre Leader y Via Francígena

https://www.mapama.gob.es/ministerio/pags/biblioteca/revistas/pdf_LEAD%5CALE_2008_41.pdf

En la página 8 de la presentación

http://docplayer.it/17250959-Pubblicazione-di-fineprogetto-publication-de-fin-de-projet-publicacion-final-de-proyecto.html

Más referencias

Foro Universitario Reyes Católicos 

http://nuestrocantabrico.es/todas/el-foro-universitario-reyes-catolicos-entrega-a-diego-movellan-su-medalla-de-oro/

https://www.google.es/search?q=xunta+Foro+Universitario+Reyes+Católicos

El Padrino de Ángeles Vázquez, Miguel Ramón Pampín Rúa (Melide, 1963) consolidó para el PP la alcaldía de su municipio natal, donde gobernó con holgadas mayorías absolutas desde 1991 hasta mayo del 2004. Lo hizo sin apuros durante más de una década en la que su partido lo mimó desde la Xunta de Manuel Fraga con una lluvia de millones, trasladó el testigo a sus más afines colaboradores entre los que se "coló" Angeles Vázquez que ejercia de Corresponsal del Progreso en la comarca según su propia información.

La corrupción y la lluvia de millones de la Xunta de Galicia gobernada por el PPdeG le pasa factura y lo convierte en victima para la tumba política que él mismo se había cavado.

El alcalde compaginaba su actividad  política con la empresarial. Trascendieron adjudicaciones de obras a sendos constructores socios de Pampín en una tercera empresa -una promotora inmobiliaria-, y la adquisición de regalos institucionales a una firma en la que tenía la mitad de las participaciones.

El propio Manuel Fraga llegó a confiar a la patronal melidense un informe sobre los negocios del regidor para "acabar de hundirlo, y de la que no salió tamnpoco nada bien parado de las referencias de sus vecinos.

En el 2004 firmaba la renuncia a la alcaldía arguyendo una cuestionada intención de dedicarse por completo al Senado, donde ocupó un escaño desde el 2000 hasta el 2008.

De su paso por la Cámara alta quedará para la memoria colectiva el pasodoble Senador Miguel Pampín, de la Orquesta Sinfónica que impulsó en Melide; también la urbanización que bautizó como Avenida dos Senadores. Y para él, el círculo social del que nutriría la Orden de Damas y Caballeros del Camino de Santiago.

Es su Gran Mestre. También preside el Foro Universitario Reyes Católicos convirtiéndose en socio de Ángeles Vázquez, intimamente ligados a Carmen Furelos y Docampo y es vicepresidente de la Fundación Amigos de Galicia. Un rosario de hasta 22 títulos al que recientemente incorporó el cargo de cónsul honorífico de Paraguay en Galicia. Sin contar su faceta como escritor. En la presentación de su libro, sobre el Camino de Santiago, estuvo acompañado por Romay Beccaría, su aval político de todos ellos ante Feijóo.

Pero como la "pela es la pela" le monta a su hijo la empresa Excamel, S.L., sociedade que non está a cumprir os seus compromisos cun par de empregadas da limpeza do Concello de Bóveda, ás que non paga as súas nóminas dende marzo como publicou a Voz de Galicia

Se trata de la firma investigada a raíz de una grabación en la que Pampín Rúa detalla cantidades supuestamente pagadas por la empresa tanto al alcalde de Antas de Ulla como al exalcalde de Cambados, donde ahora goza con la asidua presencia de Ángeles Vázquez a todo tipo de eventos y foros orquestados con subvenciones de fondos públicos mezclando el vino con la violencia de la mujer en una amalgama insostenible por justificar el dispendiod e lo público.

Ningún responsable de la empresa Excamel S.L., de la que es administrador único Miguel Pampín Vizcaíno, hijo del exalcalde de Melide y exsenador del PP, Miguel Pampín Rúa, se presentó en un acto de conciliación que tenía que celebrarse en Bóveda (Lugo) para solucionar el impago de nóminas a dos trabajadoras, que no cobran desde marzo.

Se trata de la misma empresa, concesionaria de gran cantidad de obra pública en toda Galicia, que está investiga un juzgado de Arzúa a raíz de una grabación en la que Pampín Rúa detalla cantidades supuestamente pagadas por la firma tanto al alcalde de Antas de Ulla, Javier Varela, como al exalcalde de Cambados y exdelegado de la Xunta, José Manuel Cores Tourís. Son dos las trabajadoras que reclaman a la compañía del hijo del exsenador las nóminas que no perciben desde el mes de marzo, según indicó una de las afectadas.

El Concello de Bóveda acordó en un pleno celebrado el pasado 27 de febrero contratar con Excamel S.L. los servicios de limpieza de los inmuebles municipales, por procedimiento abierto, por ser la oferta económicamente más ventajosa de las presentadas: 112.572 euros. Al firmar el contrato, Excamel no solo asumía las tareas encomendadas, sino a las dos empleadas que venían trabajando para la empresa Seralia, anterior concesionaria del servicio. «Serán moi terratenentes -dice una de las afectadas- pero nós aínda non vimos un euro».

Al no haberse podido celebrar el acto de conciliación, las empleadas formalizaron las correspondientes reclamaciones y ahora deberán esperar, al menos, un año para que se celebre el juicio. «E confiamos en cobrar do fondo de garantía», señala una de las perjudicadas que, lo mismo que su compañera, sigue trabajando.

La citación para el acto se había enviado al domicilio social de la firma, pero este cambió a una oficina en el Centro de Negocios Costa Vella de Santiago, desde donde también funciona el Consulado de Paraguay en Galicia cuyo titular es Miguel Pampín Rúa y autor de meter en el Foro Europeode los Reyes Católicos al colega consular. Excamel S.L. es una de las siete empresas del entramado que administra Miguel Pampín Vizcaíno, un joven al que uno de los exsocios de la firma tildó de «moneco de palla» refiriéndose a que sería realmente el exsenador Pampín Rúa el que controla las diferentes firmas comerciales.

CAMBADOS es como una Delegación de la Xunta de Galicia donde todos los miembros del PPdeG confluyen con subvenciones en foros, jornadas, eventos, negoicios de ida y vuelta de los fondos públicos...Que pagaos todos los ciudadanos.

Como era de esperar la alcaldía del PP en el Concello cambadés alega que no la considera necesaria, y por tanto no creará ninguna comisión para investigar la contratación a Excamel

No habrá comisión de investigación sobre la contratación de una obra a la empresa Excamel S.L. por parte del Concello de Cambados. El alcalde, Luis Aragunde, nformó ayer de que no convocará dicha comisión alegando que no la considera necesaria, e invitó a quien quiera, si quiere consultar cualquier dato, lo haga solicitando el expediente en cuestión en las oficinas municipales, dejando asi "tapadas y encubiertas" las sospechas sembradas a través de una grabación, que obra en poder de la jueza de Arzúa, en la que se alude a que el exalcalde y ex delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, habría cobrado, supuestamente, 9.000 euros en concepto de comisión por parte de Excamel.

El regidor popular recordó ayer que el Concello de Cambados solo le adjudicó una obra a esta empresa, en el año 2010 y por importe de 112.558 euros, correspondiente a la mejora de instalaciones deportivas, y que lo hizo porque fue Excamel la que presentó la oferta más barata. «Esta empresa pretendía introducirse na comarca, incluso amosou a súa disposición a contratar algún persoal de aquí», según explican desde el Concello cambadés.

Luis Aragunde apuntó ayer que la obra fue ejecutada de forma satisfactoria y no cree que haya indicios de que pueda haber alguna irregularidad en torno a esta adjudicación, en contra de lo que sospechan desde los grupos de la oposición.

Esixen a Conselleira de Medio Rural Ánxeles Vázquez que aplique a normativa vixente e instalen as luces prioritarias aos vehículos do SPDCIF. - Xornal Galicia

A CIG ven de rexistrar escritos dirixidos á Secretaría xeral técnica do Medio Rural, esixindo que se aplique a normativa vixente e se instalen as luces prioritarias aos vehículos do SPDCIF. Ängeles Vázquez con más títulos que Cifuentes solo pode dar fe do dispendio de cartos públicos subvencións a dedo ao fillo de Rosa Quintana Conselleira do Mar....

Matizamos especialmente o caso das “pickup” das Brigadas, xa que derivada dunha instrución do ministerio do interior de Xuño de 2017, a velocidade destas víase limitada a 90 km/h.

Coa entrada en vigor o 31 de Xullo - BOE- deste 2018 das modificacións do regulamento xeral de vehículos, onde se recolle a obrigatoriedade de que os vehículos contra incendios empreguen os rotativos azuis, consideramos imprescindíbel que se equipen aos vehículos con estes rotativos ao mesmo tempo que se nos aclare como entronca isto coa normativa anterior que alteraba de xeito importante a capacidade de reacción e a rápida intervención clave diante do novo tipo de incendios forestais.

TRAMAS Y ENREDADERAS, DIGNAS DE UN "BEST SELLERS" CUYA FIRMA DE "copyright " colocada por Feijoo "Ángeles Vázquez" que nada más entrar en la Xunta ya le regala a "dedo" 15.000 euros ( de los ciudadanos  ...
A continuación deixamos a parte expositiva do escrito:

Dende o día 15 de Xuño de 2015, o Servizo de prevención e extinción da Xunta de Galicia, forma parte a tódolos efectos dos servizos de emerxencias, tal e como recolle a Lei nacional de protección civil en vigor dende esta data, no seu art. 17.

Como servizo de emerxencias, e como vostedes terán coñecemento, fomos dotados neste 2018 – xa por segunda vez consecutiva- de vehículos pickup, que contan con bomba para a extinción entre outros equipamentos.

Tivemos coñecemento da instrución do Ministerio de interior de 7 de Xuño de 2017 instrución 17/TV-97,sobre circulación de vehículos pickup, baseada na directiva europea2007/46/CE,onde se indica que os vehículos pickup que non superen os 3500kg e os dous metros de altura rexeranse, polas normativas de circulación dos turismos e unha vantaxe teórica pero esta normativas.

Entendemos  que esta directiva afecta directamente aos vehículos pick up do SPDCIF xa que  nosas superan os dous metros de altura polo que se lle poderían  aplicarían a normas de circulación dos camións, baixando moito as velocidades de circulación. Dende a CIG,manifestamos en numerosas ocasións,a vital importancia de baixar o máximo os tempos de reacción - xunto coa calidade desta primeira intervención-  factores determinantes na extinción temperá dos incendios - para poder facer fronte  ao novo escenario, derivado da nova tipoloxía de lumes – cada vez máis de máis rápida propagación e máis complexos-  que estamos a sufrir en Galicia.

Este ano a Xunta de Galicia entregou vehículos pickup bastante melloradas na súa capacidade operativa, ás  cales é a nosa obriga sacarlles o máximo rendemento, feito que pode vir limitado por esta limitación de velocidade.

Dende a CIG volvemos a solicitar a Xunta de Galicia que cumpra tamén o requirimento feito dende  inspección de traballo , onde se indica que os vehículos das brigadas do SPDCIF dispoñan de luces de prioridade V 1,as cales  se van incorporar no estado español a partires do 1 de Agosto, tal e como ven recollido no BOE de 31 de Xullo nas modificacións ao regulamento Xeral de vehículos, onde no seu anexo XI, recolle que a sinal luminosa V-1 de vehículo prioritario, para "servizos de policía, extinción de incendios......," e será azul para tódolos vehículos de emerxencias.

Solicitamos:

Que  sobre todo, pola premisa fundamental de baixar o mínimo os tempos de reacción do SPDCIF, e polo cumprimento da lexislación vixente se lle incorpore aos vehículos de extinción do SPDCIF as luces prioritarias v- 1, para que en caso de lume ou emerxencia se poida  acudir o mais rápido posible.

A maiores, esiximos tamén que se aclare como entronca esta nova norma coa instrución mencionada do sete de xuño de 2017.

2. Caos e improvisación na instalación das novas cámaras de vixilancia para a detección de incendios, a conselleira Ängeles Vázquez con más títulos que Cifuentes solo pode dar fe do dispendio de cartos p
( Galicia)
... do como insertalos dentro do funcionamento SPDCIF".   Falta de preparación interna Acusan a Conselleira Ángeles Vázquez de evadir as ... - Xornal Galicia xornalgalicia.com › Galicia 14 a ...
Creado el 29 Agosto 2018
3. O lume no Parque Natural do Invernadeiro pon en evidencia a falta de seguridade e coordinación do PPdeG na Xunta, Feijóo e Ángeles Vázquez que a CIG leva anos denunciando ...
(Noticia destacada de Galicia)
... existencia”- dun Plano de Emerxencias e Evacuación. Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a ... - Xornal Galicia 3 ago. 2018 - Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do ...
Creado el 26 Agosto 2018
4. TRAMAS Y ENREDADERAS, DIGNAS DE UN "BEST SELLERS" CUYA FIRMA DE "copyright " colocada por Feijoo "Ángeles Vázquez" que nada más entrar en la Xunta ya le regala a "dedo" 15.000 euros ( de los ciudadanos  ...
( Galicia)
... l "Ángeles Vázquez" que nada más entrar en la Xunta ya regala a "dedo" 15.000 euros al hijo de Rosa Quintana Conselleira do Mar y en el prólogo debería constar (Xunta de Galicia=Cortello de negocios priv ...
Creado el 24 Agosto 2018
5. Acusan a Conselleira Ángeles Vázquez de evadir as súas responsabilidades na praga da velutina  ...
( Galicia)
... “a praga está descontrolada” e os apicultores e agricultores “indefensos”. Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a ... - Xornal Galicia xornalgalicia.com/6706-angeles-vazquez 3 ago. ...
Creado el 14 Agosto 2018
6. O PPdeG, Feijóo, Ángeles Vázquez, Rosa Quintana, montan un entramado de más de 187 millones de euros a costa de los incendios forestales en Galicia.. ¡¡ Cuantos más lumes mejor !! ...
(Noticia destacada de Galicia)
  Ángeles Vázquez segue no "modus operandi" a Consellería do Mar baixo os despropósitos dos cartos públicos para cámaras de vixiancia, drons, que quita o "hipo" ao mellor negociador europeo no gatos  ...
Creado el 10 Agosto 2018
7. Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do Medio Rural inmersa en las presuntas corruptelas de interés público para la Comarca de Melide que ocultaba en los medios de comunicación. ...
(Noticia destacada de Galicia)
... l "Ángeles Vázquez" que nada más entrar en la Xunta ya regala a "dedo" 15.000 euros al hijo de Rosa Quintana Conselleira do Mar y en el prólogo debería constar (Xunta de Galicia=Cortello de negocios priv ...
Creado el 03 Agosto 2018
8. As mulleres de Cambados pasan de condenar o consumo de droga a ensalzar o consumo do viño entre a poboación encabezando o cartel publicitario a Conselleira do PPdeG Ängeles Vázquez
(Noticia destacada de Galicia)
... ampla oferta cultural, musical, vitivinícola e gastronómica da vila. La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez oculta una trayectoria de presuntos tratos de favor y actividades ...  ...
Creado el 02 Agosto 2018
9. La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez oculta una trayectoria de presuntos tratos de favor y actividades laborales politicamente incompatibles con el cargo político que representa. ...
(Noticia destacada de Galicia)
... reportaje a declinado responder. La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez esconde en su currículum su relaciòn laboral con el IDC "Instituto Desarrollo Comunitario" perteneciente a a AEIE entre otros ...
Creado el 30 Julio 2018
10. Ángeles Vázquez miente sobre la ayuda pública a Marcos Luis Ortega Quintana hijo de su amiga Rosa Quintana que le concedió de forma irregular no constando acreditado en ningún documento la renuncia a la ...
(Noticia destacada de Galicia)
La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez recuerda en declaraciones públicas a los medios de comunicación el, 08/06/2018 que el beneficiario renunció a la percepción de la ayuda. Xornal Galicia acredita ...
Creado el 17 Julio 2018
11. Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural, autoriza una subvención pública mediando “trato de favor” al hijo de su amiga Rosa Quintana también Conselleira do Mar. ...
(Noticia destacada de Galicia)
... l https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2015/20151118/AnuncioG0426-171115-0001_es.html Nada más surgir este cambio Ángeles Vázquez de acuerdo con el hi8jo de Rosa Quintana comienza los trámites para acced ...
Creado el 16 Julio 2018
12. Anxeles Vazquez "amaña" 15.000 euros do Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento para que o fillo de Rosa Quintana monte unha granja de xatos no Concello de ordes (Gobernado polo PPdeG).
(Noticia destacada de Galicia)
... do Mar...+ Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural antecedentes curriculares que no existen..+     A Xunta (Ängeles Vázquez tras verse descuberta) anuncia que o beneficiario renunciou á percepción  ...
Creado el 28 Agosto 2018
13. O persoal de Seaga iniciará unha folga indefinida o 16 de setembro ante a falta de respostas da Xunta e desprecio dos actuais traballadores/as de Incendios Forestais
( Galicia)
... la Sra Rosa Quintana en SEAGA, Vázquez Mejuto Angeles no puede explicar bien de nada de todo ello, ni dar un listado con todas las AIE y/o AEIE en que participa la Xunta de Galicia, funcionarios de la Fundac ...
Creado el 06 Septiembre 2018
14. Os comités de empresa da CRTVG e RTVE-G convocan para o vindeiro 8 de setembro unha manifestación en Compostela pola dignidade dos medios públicos de comunicación roubados por Mar Sanchez Sierra e Fei
(Noticia destacada de Galicia)
... ez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismo ...Creado el 21 Agosto 201815. O PPdeG, Feij ...
Creado el 31 Agosto 2018
15. Intentaron utilizar a Carlos Negreira Souto, amigo personal del presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo para amñar contratos según conversaciones telefónicas de la UDF en la trama "enr
( Galicia)
... yright " colocada por Feijoo "Ángeles Vázquez" que ... La trama "enredadera" con multitud de detenidos por ... - Xornal Galicia xornalgalicia.com › Galicia › Noticia destacada ...
Creado el 30 Agosto 2018
16. A fratricida guerra de enchufes no PP que quería gobernar Feijoo: o fillo do tesorero só dura unha semana
(Portada)
... opio acomodo. https://www.google.es/search?q=angeles+vazquez+xornal  Un dos destinos preferidos foi a Comunidade de Madrid, o gran Goberno autonómico que lles queda aos populares. E aquí aparece unha ...
Creado el 21 Agosto 2018
17. La biografía de la Conselleira de Medio Rural en la Xunta tiene más "trampas" que el máster de Cifuentes, Casado y los lobos de O Caurel.
(Noticia destacada de Galicia)
... a de " cosas o datos inexistentes.   Por razones obvias de nuestra función de medios de comunicación del que damos por hecho que la Sra Ángeles Vázquez entenderá este artículo al jactarse públicamen ...
Creado el 09 Agosto 2018
18. OS SOCIALISTAS ESIXEN EXPLICACIÓNS POLO “PRESUNTO TRATO DE FAVOR” NA CONCESIÓN DE AXUDAS FEADER AO FILLO DA CONSELLEIRA DO MAR
(Noticia destacada de Galicia)
... l, cuya titular es Ángeles Vázquez, sin ni siquiera disponer de las licencias de apertura ni de actividad. Al margen de esta irregularidad, resulta lógico que todavía hoy no posea esos ni otros permisos por ...
Creado el 08 Junio 2018
19. Deputadas de En Marea, PSdeG-PSOE e BNG denuncian conxuntamente a expresión machista de Feixóo a Ana Pontón
(Noticia destacada de Galicia)
...  Ángeles Cuña Bóveda María Luisa Pierres López Ana Pontón Mondelo Montserrat Prado Cores Noa Presas Bergantiños Paula Quinteiro Araújo Olalla Rodil Fernández Matilde Begoña Rodríguez Rumbo ...
Creado el 07 Junio 2018
20. El hijo de Rosa Quintana exconselleira del Medio Rural e do Mar gestiona negocios y subvenciones públicas "sin licencias" bajo la Consellería que lideró su madre de Medio Rural e do Mar según publica Economía ...
(Noticia destacada de Galicia)
... es de Ordes incumplen prácticamente todos los requisitos que exige la convocatoria de subvenciones pues se le concedió la ayuda por parte de Medio Rural, cuya titular es Ángeles Vázquez, sin ni siquiera dispo ...
Creado el 07 Junio 2018
21. O XXI Foro dos Recursos Mariños e da Acuicultura das Rías Galegas mantén o diálogo entre todos os axentes do mar
(Localidades de Galicia)
De esquerda á dereita: Ángeles Vázquez, Rogelio Conde-Pumpido e Manuel Rey. Foto: Rosalía Quiroga O XXI Foro dos Recursos Mariños e da Acuicultura das Rías Galegas (ForoAcui) mantén o seu compromiso ...
Creado el 26 Mayo 2018
22. A Dirección do Leite do SLG denuncia a parálise da Xunta diante dos baixos prezos no sector e da aplicación do decreto de xurros
(Portada)
... de decembro. É moi posible que, a estas alturas, Galiza xa teña menos de 8.000 explotacións lácteas. Esta situación tan preocupante contrasta con ton triunfalista da conselleira de Medio Rural, Ángeles ...
Creado el 06 Febrero 2018
23. Estamos diante dun "exercicio de surrealismo xudicial" polo archivo da denuncia contra os responsables das irregularidades do servizo de helicópteros e brigadas as empresas Inaer e Natutecnia
(Portada)
...    10 nov. 2017 - n n n Los tres grupos de la oposición -En Marea, PSdeG y BNG- pidieron conjuntamente la comparecencia de la conselleira de Medio Rural, Ángeles Vázquez, tras conocerse la imputa ...
Creado el 19 Enero 2018
24. Pecha o ano en Galicia co mayor fracaso da loita contra os lumes en Galicia pola desfragmentación, falta de previsión e ineficacia por parte dos responsables do PPdeG na Xunta
(Portada)
...  17 oct. 2017 - La conselleira de Medio Rural, Ángeles Vázquez, ha asegurado que "el 100% de los incendios" forestales registrados durante el pasado fin de semana (del viernes 13 al lunes 1 ...
Creado el 09 Diciembre 2017
25. Mais de 20.000 persoas enchen as rúas de Compostela en defensa dun monte vivo e esixindo responsabilidades políticas entre outras a DIMISIÖN de Feijóo.
(Portada)
... demandaron a inmediata dimisión da conselleira de Medio Rural e do Mar, Ángeles Vázquez Mejuto, e máis do Secretario Xeral de Montes, Tomás Fernández Couto. Os manifestantes reclamaron asimesmo que se ...
Creado el 23 Octubre 2017
26. Denuncian que o Goberno de Feijóo (PPdeG) ofrece datos e cifras falsas sobre medios no operativo contra incendios forestais de Galicia
(Portada)
... operativo que segundo a propia conselleira, Angeles Vázquez Mejuto, está en activo na súa totalidade dende o 1 de xullo, así como a escaseza de medios humanos nas cuadrillas forestais do SPDCIF.  Galicia ...
Creado el 05 Agosto 2017
27. Funcionarios da Xunta denuncia a falta de servicios e falsa posta en marcha do operativo contra os lumes en Galicia polo Goberno do PPdeG
( Galicia)
... operativo que segundo a propia conselleira, Angeles Vázquez Mejuto, está en activo na súa totalidade dende o 1 de xullo, así como a escaseza de medios humanos nas cuadrillas forestais do SPDCIF.   ...
Creado el 28 Julio 2017
28. Denuncian a falta de medios humanos no operativo contra incendios forestais pola improvisación da Xunta
( Galicia)
... a labores de extinción non deron comenzo a súa actividade. Dende a central censuran as afirmacións feitas pola máxima responsábel do operativo contra incendios forestais, Ángeles Vázquez, no sentido de ...
Creado el 22 Julio 2017
29. Uns 300 empregados de Seaga protestan en Santiago contra a precariedade e a política de prevención e extinción de lumes orquestada polo PPdeG (Feijóo) nun entramado de empresas piramidales a sombra de ...
( Galicia)
... er otra naturaleza. Apostaríamos a que el nuevo Presidente que suplió a la Sra Rosa Quintana en SEAGA, Vázquez Mejuto Angeles no puede explicar bien de nada de todo ello, ni dar un listado con todas  ...
Creado el 22 Septiembre 2016

Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/6537-angeles-vazquez-conselleira-de-medio-rural-autoriza-una-sub...
 
16 jul. 2018 - Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural, autoriza una subvención pública mediando “trato de favor” al hijo de su amiga Rosa Quintana ...

La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/6662-la-conselleira-de-medio-rural-angeles-vazquez-oculta-una-tra...
 
30 jul. 2018 - La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez oculta una trayectoria de presuntos tratos de favor y actividades laborales politicamente ...

Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/6706-angeles-vazquez-de-corresponsal-del-progreso-a-conselleira-...
 
3 ago. 2018 - Ángeles Vázquez de corresponsal del Progreso a Conselleira do Medio Rural inmersa en las presuntas corruptelas de interés público para la ...

Más información relacionada ;

http://xornalgalicia.com/component/search/?searchword=angeles%20vazquez&searchphrase=all&limit=20

Xornal Galicia - La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez ...

xornalgalicia.com › Galicia › Noticia destacada de Galicia
hace 3 días - La Conselleira de Medio Rural Ángeles Vázquez oculta una trayectoria de presuntos tratos de favor y actividades laborales politicamente ...

[PDF]A la atención: Sra.Doña. Ángeles Vázquez Mejuto ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/.../SOLIICTUDDEACLARACIONESODESMENTIDOSRECHAZA...
9 jul. 2018 - A la atención: Sra.Doña. Ángeles Vázquez Mejuto. Conselleira de Medio Rural, Xunta de Galicia. -Tel.: 981 544 711 - Fax: 981 545 759.

Xornal Galicia - Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural ...

xornalgalicia.com/6537-angeles-vazquez-conselleira-de-medio-rural-autoriza-una-sub...
16 jul. 2018 - Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural, autoriza una subvención pública mediando “trato de favor” al hijo de su amiga Rosa Quintana ...

Ángeles Vázquez: Sin eludir mi parte, o reflexionamos entre todos o ...

www.laregion.es/articulo/.../angeles-vazquez-eludir.../20171022080510743318.html
22 oct. 2017 - La conselleira de Medio Rural, Ángeles Vázquez, es tajante a la hora de analizar el pasado fin de semana en Galicia, que dejó cuatro muertos ...

Ángeles Vázquez destaca a innovación no rural durante a súa visita a ...

www.laregion.es/.../angeles-vazquez.../20180706131724807358....
6 jul. 2018 - A conselleira do Medio Rural, Ángeles Vázquez, visitou este venres Vilar de Santos, con motivo de coñecer unha explotación dedicada á ...

Ángeles Vázquez - Xunta de Galicia

https://www.xunta.gal/medio-rural/biografia?langId=es_ES
Nació en Melide en 1972. Licenciada en Geografía e Historia por la Universidad de Santiago de Compostela, con la especialidad en Geografía Aplicada.

El hijo universitario de la conselleira de Mar logra subvenciones como ...

https://galicia.economiadigital.es/.../el-hijo-universitario-de-la-conselleira-de-mar-logr...
 
7 jun. 2018 - ... cuya titular es Ángeles Vázquez, sin ni siquiera disponer de las licencias de apertura ni de actividad. Al margen de esta irregularidad, resulta ...

 


La Magistrada del Juzgado Nº 1 de Santiago Ana López-Suevos Fraguela emite Auto de Procesamiento contra Miguel Delgado para darle proceso a la Querella de Mar Sánchez Sierra..."que exige 50.000 euros, y borrar toda la información pública del PPdeG su nombre y cargos públicos.."  y de postre METERLO EN LA CÁRCEL UN MÍNIMO DE DOS AÑOS Y MEDIO (+) por que...

Xornal Galicia esta libre de periodistas "mermeleros"..nos negamos a recibir fondos públicos a dedo y sin concurrencia pública "...(+)- Convenios...(+)  - Diario.es(+) - Xunta.(+) - XornalGalicia.(+) - Google...(+)  - Tercera...(+)  - Público.es(+)Cuac FM(+)  
Todas las querellas y denuncias contra Miguel Delgado y Pladesemapesga van encaminadas a que se borre la información veraz, constratada y documentada del Partido Popular de Galicia...SOS Internacional.+ 

 El Periodista Miguel Delgado pone en conocimiento de las Principales Organizaciones Internacionales de defensa de los periodistas los ataques contra su persona por Instituciones de Galicia por ejercer la libertad de Prensa.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+