Teresa Porrit esgrime o informe “demoledor” do Consello de Contas sobre riscos da corrupción na Xunta que alerta das medidas “insuficientes” postas en marcha polo goberno galego.

MARÍA DEL MAR DEBERÍA PRESENTARLE UNA QUERELLA CRIMINAL POR CALUMNIA PIDIENDO 8 AÑOS DE CÁRCEL Y 150.000 EUROS A SUS FAMILIARES COMO HIZO CON EL PERIODISTA MIGUEL DELGADO.  

Santiago de Compostela, 22 de xaneiro de 2020. A responsable de Política Institucional do Grupo Socialista, Teresa Porrit, alertou hoxe da “excesiva compracencia” da Xunta con respecto ás en realidade “escasas medidas correctoras” contra a corrupción que vén de tomar. Así o dixo na comparecencia da directora xeral de Avaliación e Reforma Administrativa, hoxe no Parlamento, para dar conta das medidas de prevención de riscos da administración autonómica.

Amparo González se tira a milonga que aprendeu do viaxe de Feijoo a Argentina pra decir que van financiar ( si saen reelexidos) que financia ( ela mesma como si fora do seu peto persoal)  45 programas para dinamizar a poboacion demográfica despois de pechar o parotio de Verin, unha burla total a Galicia, os galegos e as galegas... Ou o que e o mesmo, que vayan parir a Ourense e despois se distribuyen polas montañas dos Peares como si fosen actores da serie dos Lobos de Rodríguez de La Fuente do século pasado, as contan tan gordas os do PPdeG que xa non saben que dicer.

 

Feijóo "se escapa como gato escaldado" del agua irviendo y su Gobierno en la Xunta esta más que escaldado aún no solo por la corrupción, si no por la misma Mar Sánchez Sierra que aumento el gasto en publicidad institucional a favor del PPdeG, justificado en su personal campaña de ver el turismo de Galicia que no el mismo de Baltar, que presenta en Fitur su campaña vacacional del turismo termal que le nego en la de la Xunta Mar Sánchez y Feijóo, bajo ningún concepto se quería ver las caras con Casado, Baltar y los empleados de Alcoa, prefiriendo ir a visitar una escuela infantil con foto incluída de una menor, el único que puede callar ante el festín "mentireiro del adelanto electoral" pretendiendo dar una imagen que nada tiene que ver con la realidad, eso sí, utilizando un niño en vez del suyo propio que daría mas calor a la foto electoral.

 

La Fundación Camilo José Cela fué expropiada por Feijóo a su legítima herdera según la voluntad del fundador para "regalarsela a su asesora personal Maria del Mar" a la que le compró parte del patrimonio con dinero público de la Xunta que nadie sabe donde fué a parar, al negarse reiteradamente a presentar las cuentas y negarse a cumplir el mandato legal de la Comisión de Transparencia de Galicia. Según Confilegal el Supremo absuelve definitivamente a Marina Castañod e los delitos que le imputaron para " quitarle la fundación desde el Gobierno de Feijóo", lo má slógico es que PIDIERAN PERDÓN PUBLICAMENTE MAR SANCHEZ Y FEIJOO y devolvieran la fundación a su legítima heredera por voluntad del Fundador..La fiscalía debería iniciar una investigación en la que constara como PRIMCIPAL INVESTIGADA MARÍA DEL MAR SÁNCHEZ SIERRA POR PRESUNTA ADMINISTRACIÓN DESLEAL, OCULTACIÓN Y PRESUNTOS DELITOS DE PREVARICACIÓN AL NEGARSE A CUMPLIR LAS RESOLUCIONES DE LA COMISIÓND E TRANSPARENCIA DE GALICIA.

Carlos Armada ha presentado esta mañana una denuncia ante la fiscalía general del estado por incitación al odio, y creación de alarma social de forma injustificada, contra VOX en general y Santiago Abascal en particular, por sus continuas manifestaciones contra la comunicad educativa en cuanto a las actividades que los de la ultraderecha definen como ideológizantes pero que ya han ido un poco más alla y comienzan a definir educadores como delincuentes con manifestaciones como las del señor Abascal:  “Le enseñanza de juego eróticos está lejos de la educación y al lado de la corrupción de menores” 
Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este archivo (DENUNCIA ODIO VOX.pdf)DENUNCIA ODIO VOX.pdf 1440 kB


O fondo do asunto das pretensións de cesar a Mar Sánchez Sierra son elocuentes e déixanse ver no diario Confidencial de data 21-1-2020. Quen financia a Voz de Galicia ! esta claro, en máis do 60% a Secretaría de Medios que preside María del Mar Sánchez Sierra a través de convenios e centos de adxudicacións en PUBLICIDADE INSTITUCIONAL, INCLUÍDA A PROHIBIDA POLA XUNTA ELECTORAL, a Audiencia Nacional está a investigar os AUDIOS do comisario Villarejo para espiar a xornalistas de 'La Voz de Galicia' que á súa vez son acusados pola Xuíza de Lara de montar ( falsas reportaxes con fins de crear probas falsas que soo beneficiaban ao PPdeG ) e no medio de todo esta TRAMA confírmannos que podería saltar o nome e cargos de "Mar Sánchez Sierra" por iso é polo que a presión sobre a asesora do PPdeG neste momento sexa afastada dos focos mediáticos na que todos os altos cargos do PPdeG e de Madrid perdesen a confianza na asesora de Feijóo, o que se entendería os seus comentarios na Cafetería de San Caetano de tirar da manta se se ve moi apertada polo PP.

El diputado ourensano en el Congreso, Celso Delgado, uno de los asistentes al acto   (FEIJOO YA PERDIO TIOTALMENTE EL CONTROL DEL PARTIDO POPULAR DE GALICIA )
 

El diputado ourensano del PP en el Congreso, Celso Delgado, acudió este domingo a Monforte de Lemos en un acto del Partido Popular de Galicia y del Bierzo para denunciar la degradación de los servicios ferroviarios regionales y de Media Distancia en la comunidad gallega. 

Javier Boo, en la grabación de un vídeo promocional de la Xunta de Galicia. En vídeo, sus declaraciones para promocionar aquel evento en 2018. 

Se hizo pasar por el director de la Fundación Amancio Ortega; se presentaba en los medios de comunicación como creador de una fórmula de fomento del empleo juvenil aplicando conocimientos adquiridos en Harvard y se reconocía como el mediador institucional para que Vigo, su ciudad, se convirtiese en sede del Foro del Joven Parlamento Europeo (en realidad, una ONG que no depende de esa institución). No obstante, Javier Boo, joven exmilitante del PP que se implicó en la campaña de Alberto Núñez Feijóo a la Xunta en 2016 y que llegó a participar como experto economista en un acto organizado por el Gobierno gallego, buscaba trabajo. A lo grande. El pasado diciembre fue detenido en Madrid acusado de estafa, falsedad documental y hacerse pasar por otra persona. La Xunta y el PP, a los que reiteraba públicos agradecimientos, se desmarcan de él.

 

O comité de empresa de Política Social da provincia de Pontevedra vén de posicionarse en contra do acontecido o pasado mes de decembro nas escolas infantís de todo o país dependentes do Consorcio e da Consellaría, ao entender que se trata dunha campaña política do PP e do Núñez Feijóo. Daquela, o departamento autonómico remitíralles aos pais e nais fotografías das crianzas acompañadas dunha carta do presidente da Xunta. 

A preguntas de Xornal Galicia si se deu autorización por parte dos pais PARA O USO dos nenos RECHAZAN RESPONDER.

Dende a representación dos traballadores/as denuncian que a Consellaría de Política Social enviou a fotógrafos profesionais para que, previa autorización das familias, retratasen a cada unha das crianzas matriculadas nos centros de todo o país”sen ter en consideración as necesidades dos cativos/as e interrompendo o seu ritmo diario”. 

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+