Información
Localidades de Galicia

A Audiencia absolve a tres acusados de traficar con droga en Fisterra

Información
03 Junio 2019 302 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección segunda da Audiencia Provincial da Coruña absolveu por falta de probas a tres sospeitosos de traficar con droga en Fisterra. O tribunal destaca que nas vixilancias realizadas durante seis meses pola Garda Civil nas vivendas dos sospeitosos, situadas no mesmo edificio, foron identificadas “unicamente seis persoas”, un número que considera “insignificante”. Ademais, salienta que todas tiñan relación persoal con algún dos moradores do edificio, “circunstancia que non permitiría definir a visita como alarmante”.

 

 

A Audiencia tamén sinala que non se determinou a que piso se dirixían os presuntos compradores. “Aínda que désemos por boa a dedución dos axentes e os supostos compradores se dirixesen precisamente ás vivendas que se sinalan, debería terse en conta que nelas non vivía unicamente unha persoa”, destaca.

 

“En definitiva, este conxunto de proba pode ser suxestivo da actividade estraña, seica ilícita, pero a súa significación dista da necesaria para asentar a responsabilidade na comisión do delito que se atribúe ou para definir a autoría sequera de forma  indiciaria”, conclúe o tribunal.

La Audiencia absuelve a tres acusados de traficar con droga en Fisterra

31/05/2019.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de A Coruña ha absuelto por falta de pruebas a tres sospechosos de traficar con droga en el partido judicial de Corcubión. El tribunal destaca que en las vigilancias realizadas durante seis meses por la Guardia Civil en las viviendas de los sospechosos, situadas en el mismo edificio, se identificaron “únicamente a seis personas”, un número que considera “insignificante”. Además, subraya que todas tenían relación personal con alguno de los moradores del edificio, “circunstancia que no permitiría definir la visita como alarmante”.

 

La Audiencia también señala que no se ha determinado a qué piso se dirigían los presuntos compradores. “Aunque diéramos por buena la deducción de los agentes y los supuestos compradores se dirigiesen precisamente a las viviendas que se señalan, debería tenerse en cuenta que en ellas no vivía únicamente una persona”, destaca.

 

“En definitiva, este conjunto de prueba puede ser sugestivo de la actividad extraña, acaso ilícita, pero su significación dista de la necesaria para asentar la responsabilidad en la comisión del delito que se atribuye o para definir la autoría siquiera de forma indiciaria”, concluye el tribunal.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+