Información
Localidades de Galicia

A Audiencia absolve aos sospeitosos de defraudar fondos europeos destinados a proxectos en Arnoia

Información
24 Junio 2019 544 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección segunda da Audiencia Provincial de Ourense absolveu aos once acusados de defraudar subvencións da Unión Europea destinadas á construción dunha planta de biomasa e a posta en marcha de cinco talleres de artesáns no municipio de Arnoia. Entre os sospeitosos figuraba o exalcalde do municipio, quen tamén foi absolto dos delitos de malversación de fondos públicos e falsidade en documento público, do mesmo xeito que o exsecretario do Concello de Arnoia e o xerente do Centro de Iniciativas para o desenvolvemento do Val do Miño (Ceivam), creado para a captación de fondos comunitarios.

 

O tribunal destaca que carece de probas de que os investigados tivesen coñecemento “da disfunción existente entre a realidade que acreditaban os documentos presentados e as obras realmente executadas”.

“Ningunha das probas practicadas en instrución, tampouco as verificadas no plenario, evidenciaron que os membros de órgano de xestión de Ceivam se apropiaran de cantidade algunha derivada da subvención”, salientan os xuíces.

La Audiencia absuelve a los sospechosos de defraudar fondos europeos destinados a proyectos en Arnoia

24/06/2019.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de Ourense ha absuelto a los once acusados de defraudar subvenciones de la Unión Europea destinadas a la construcción de una planta de biomasa y la puesta en marcha de cinco talleres de artesanos en el municipio de Arnoia. Entre los sospechosos figuraba el exalcalde del municipio, quien también fue absuelto de los delitos de malversación de caudales públicos y falsedad en documento público, al igual que el exsecretario del Concello de Arnoia y el gerente del Centro de Iniciativas para el desarrollo del Val do Miño (Ceivam), creado para la captación de fondos comunitarios.

El tribunal destaca que carece de pruebas de que los investigados tuviesen conocimiento “de la disfunción existente entre la realidad que acreditaban los documentos presentados y las obras realmente ejecutadas”.

 

“Ninguna de las pruebas practicadas en instrucción, tampoco las verificadas en el plenario, han evidenciado que los miembros de órgano de gestión de Ceivam se hayan apropiado de cantidad alguna derivada de la subvención”, subrayan los jueces.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.