Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a condena de tres anos de cárcere a un funcionario que cobrou por tramitar permisos de residencia

Información
20 Noviembre 2019 1184 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) rexeitou o recurso de apelación interposto polo funcionario da Subdelegación do Goberno de Pontevedra condenado pola Audiencia Provincial, de acordo co veredicto do Tribunal do Xurado, a tres anos de cárcere como autor dun delito continuado de suborno. O Tribunal do Xurado considerou acreditado que en 2016 recibiu pagos pola tramitación de permisos de residencia. Ademais dos tres anos de prisión foi sentenciado ao pago dunha multa de 5.400 euros e a sete anos de inhabilitación para emprego ou cargo público.



O alto tribunal galego lembra na resolución que o Tribunal do Xurado declarou como probado “que o acusado, na súa condición de funcionario, iniciou, tramitou e finalizou tres expedientes de petición de autorización de residencia de longa duración, de residencia temporal e de residencia de familiar comunitario, respectivamente, e que, sen dereito a recibir retribución de ningún tipo por parte das persoas solicitantes, lles pediu distintas cantidades de cartos, entregándollas en dúas desas ocasións”.


A Sala do Civil e Penal salienta que o “esforzo argumental” do recorrente se limita a “discrepar –sen máis­ da valoración probatoria do Xurado, substituíndoa pola propia”. Así, o tribunal lembra que debe “rexeitar de cheo os motivos de apelación nos que a posta en cuestión da valoración probatoria do Xurado se efectúa á marxe da denuncia de existencia de erro derivado de documento ningún ou dunha pericial documentada”, á vez que recalca que carece de competencia, do mesmo xeito que o Tribunal Supremo, “para valorar a proba persoal practicada; valoración que corresponde de maneira exclusiva e excluínte ao tribunal contra cuxa resolución se interpón un recurso, con raíz e razón de ser no principio de inmediación”.


***


El TSXG confirma la condena de tres años de cárcel a un funcionario que cobró por tramitar permisos de residencia


20/11/2019.- La Sala de lo Civil y Penal del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) ha desestimado el recurso de apelación interpuesto por el funcionario de la Subdelegación del Gobierno de Pontevedra condenado por la Audiencia Provincial, de acuerdo con el veredicto del Tribunal del Jurado, a tres años de cárcel como autor de un delito continuado de cohecho. El Tribunal del Jurado consideró acreditado que en 2016 recibió pagos por la tramitación de permisos de residencia. Además de los tres años de prisión fue sentenciado al pago de una multa de 5.400 euros y a siete años de inhabilitación para empleo o cargo público.


El alto tribunal gallego recuerda en la resolución que el Tribunal del Jurado declaró como probado “que el acusado, en su condición de funcionario, inició, tramitó y finalizó tres expedientes de petición de autorización de residencia de larga duración, de residencia temporal y de residencia de familiar comunitario, respectivamente, y que, sin derecho a recibir retribución de ningún tipo por parte de las personas solicitantes, les pidió distintas cantidades de dinero, entregándoselas en dos de esas ocasiones”.


La Sala de lo Civil y Penal subraya que el “esfuerzo argumental” del recurrente se limita a “discrepar –sin más­ de la valoración probatoria del Jurado, sustituyéndola por la propia”. Así, el tribunal recuerda que debe “rechazar de plano los motivos de apelación en los que la puesta en cuestión de la valoración probatoria del Jurado se efectúa al margen de la denuncia de existencia de error derivado de documento alguno o de una pericial documentada”, al tiempo que recalca que carece de competencia, al igual que el Tribunal Supremo, “para valorar la prueba personal practicada; valoración que corresponde de manera exclusiva y excluyente al tribunal contra cuya resolución se interpone un recurso, con raíz y razón de ser en el principio de inmediación”.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+