Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a pena de catro anos de cárcere a un octoxenario que abusou dunha menor nun bar do Rosal

Información
04 Diciembre 2019 687 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do TSXG confirmou a condena de catro anos de cárcere a un octoxenario por abusar de forma continuada dunha menor na zona de recreo infantil dun restaurante do Rosal (Pontevedra) en agosto de 2017. Os maxistrados argumentan que o acusado non pode denunciar o quebranto do dereito á tutela xudicial efectiva pola denegación da práctica dalgunha proba porque “non articulou a súa pretensión a través de todos os medios que a norma legal determina para iso”. Ademais, o tribunal do TSXG destaca que o testemuño da vítima “foi coherente e persistente, e adecuadamente valorado pola sala de instancia”, polo que desvirtuou o principio de presunción de inocencia.

 

 

“O pretendido polo apelante é a modificación do grao de credibilidade outorgado pola sala de instancia aos testemuños”, indica o Superior, á vez que cualifica de “coherente e racional” a valoración da sentenza ditada pola Audiencia Provincial de Pontevedra. “Ese proceso lóxico dedutivo, baseado na percepción das probas persoais, non queda de ningún xeito desvirtuado polas alegacións defensivas, que non pasan de ofrecer unhas versións alternativas cun menor apoio probatorio”, recalcan os xuíces, os cales sinalan que tamén “se conta cunha proba pericial que mostra a credibilidade do testemuño da vítima”.

 

***

 

El TSXG confirma la pena de cuatro años de cárcel a un octogenario que abusó de una menor en un bar de O Rosal

 

04/12/2019.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la condena de cuatro años de cárcel a un octogenario por abusar de forma continuada de una menor en la zona de recreo infantil de un restaurante de O Rosal (Pontevedra) en agosto de 2017. Los magistrados argumentan que el acusado no puede denunciar el quebranto del derecho a la tutela judicial efectiva por la denegación de la práctica de alguna prueba porque “no ha articulado su pretensión a través de todos los medios que la norma legal determina para ello”. Además, el tribunal del TSXG destaca que el testimonio de la víctima “ha sido coherente y persistente, y adecuadamente valorado por la sala de instancia”, por lo que ha desvirtuado el principio de presunción de inocencia.

 

“Lo pretendido por el apelante es la modificación del grado de credibilidad otorgado por la sala de instancia a los testimonios”, indica el Superior, al tiempo que califica de “coherente y racional” la valoración de la sentencia dictada por la Audiencia Provincial de Pontevedra. “Ese proceso lógico deductivo, basado en la percepción de las pruebas personales, no queda en modo alguno desvirtuado por los alegatos defensivos, que no pasan de ofrecer unas versiones alternativas con un menor apoyo probatorio”, recalcan los jueces, quienes señalan que también “se cuenta con una prueba pericial que muestra la credibilidad del testimonio de la víctima”.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+