Información
Localidades de Galicia

A Sección Segunda da Sala do Contencioso-administrativo do TSXG emitiu un auto, contra o que cabe presentar recurso de reposición, no que acorda designar un enxeñeiro de Camiños, Canles e Portos para que emita un informe gráfico e planimétrico completo s

Información
19 Octubre 2018 740 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
O alto tribunal require que o experto, que será o que por quenda corresponda, sinale as obras de recheo que teñan o seu exclusivo amparo no Plan Especial aprobado pola Consellería de Política Territorial en outubro de 2000; que indique as obras que puidesen ter amparo no Estudo de Impacto Ambiental de 1994; que sinale as obras do porto que poden ter cobertura noutros instrumentos diferentes ao anulado; e que informe se o Plan Especial de 2013 puidese dar cobertura ás obras de recheo amparadas no plan de 2000 anulado. 
 
O perito tamén deberá sinalar nos planos que elabore os terreos ocupados polas concesionarias e especificar o importe das obras que no seu caso haberían de levarse a cabo, o tempo da súa execución e a afectación que podería supoñer para o medio mariño e a actividade portuaria. 
 
***

19/10/2018.- La Sección Segunda de la Sala de lo Contencioso-administrativo del TSXG haemitido un auto, contra el que cabe presentar recurso de reposición, en el que acuerda designar un ingeniero de Caminos, Canales y Puertos para que emita un informe gráfico y planimétrico completo sobre el puerto de Marín.

El alto tribunal requiere que el experto, que será el que por turno corresponda, señale las obras de relleno que tengan su exclusivo amparo en el Plan Especial aprobado por la Consellería de Política Territorial en octubre de 2000; que indique las obras que pudieran tener amparo en el Estudio de Impacto Ambiental de 1994; que señale las obras del puerto que pueden tener cobertura en otros instrumentos diferentes al anulado; y que informe si el Plan Especial de 2013 pudiera dar cobertura a las obras de relleno amparadas en el plan de 2000 anulado. 

El perito también deberá señalar en los planos que elabore los terrenos ocupados por las concesionarias y especificar el importe de las obras que en su caso habrían de llevarse a cabo, el tiempo de su ejecución y la afectación que podría suponer para el medio marino y la actividad portuaria. 

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+