Información
Localidades de Galicia

O Xulgado do Mercantil rexeita a demanda contra a reelección do presidente do Deportivo

Información
28 Enero 2019 560 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado do Mercantil número 2 da Coruña rexeitou a demanda presentada contra o Real Club Deportivo de La Coruña e, en consecuencia, absolveu ao club de todas as pretensións deducidas contra el polos demandantes, a quen impuxo as costas do procedemento. O xulgado, por tanto, deu validez á reelección de Tino Fernández como presidente da entidade. Respecto á solicitude de nulidade dos acordos adoptados no consello de administración celebrado o 29 de maio de 2018, a maxistrada indica que os demandantes tiveron coñecemento do acordo o 2 de xuño de 2018, polo que considera que “a acción de impugnación exercitouse fóra de prazo”.

 

O xulgado tamén rexeitou as peticións dos demandantes sobre o modelo de delegación de accións da convocatoria que fixo o club para celebrar a xunta na que resultou reelixido o órgano de goberno do Deportivo. Así, a titular do Xulgado do Mercantil número 2 da Coruña salienta que o sistema de delegación do voto mediante un impreso normalizado “nin priva ao accionista de ningún dereito nin tampouco mingua a súa facultade de acudir á xunta representado, pois o sistema está perfectamente publicitado na convocatoria á xunta xeral e, ademais, como publicidade adicional remitíuselle carta desa convocatoria á xunta xeral a todos os accionista que manteñen os seus datos no libro de rexistro de accionistas actualizados”.

En consecuencia, a vulneración do “dereito” de representación do accionista, segundo a sentenza, “non se pode entender nin infrinxida, nin limitada, nin restrinxida”. O xulgado sinala que o sistema utilizado entra “dentro do ámbito de xestión e control do consello de administración, coa condición de que se respecten os orzamentos que a lei prevé para dar validez a esa delegación”.

***

El Juzgado de lo Mercantil desestima la demanda contra la reelección del presidente del Deportivo

 

28/01/2019.- El Juzgado de lo Mercantil número 2 de A Coruña ha desestimado la demanda presentada contra el Real Club Deportivo de La Coruña y, en consecuencia, ha absuelto al club de todas las pretensiones deducidas contra él por los demandantes, a quienes ha impuesto las costas del procedimiento. El juzgado, por tanto, ha dado validez a la reelección de Tino Fernández como presidente de la entidad. Respecto a la solicitud de nulidad de los acuerdos adoptados en el consejo de administración celebrado el 29 de mayo de 2018, la magistrada indica que los demandantes tuvieron conocimiento del acuerdo el 2 de junio de 2018, por lo que considera que “la acción de impugnación se ejercitó fuera de plazo”.

El juzgado también desestima las peticiones de los demandantes sobre el modelo de delegación de acciones de la convocatoria que hizo el club para celebrar la junta en la que resultó reelegido el órgano de gobierno del Deportivo. Así, la titular del Juzgado de lo Mercantil número 2 de A Coruña subraya que el sistema de delegación del voto mediante un impreso normalizado “ni priva al accionista de ningún derecho ni tampoco merma su facultad de acudir a la junta representado, pues el sistema está perfectamente publicitado en la convocatoria a la junta general y, además, como publicidad adicional se le remitió carta de esa convocatoria a la junta general a todos los accionista que mantienen sus datos en el libro de registro de accionistas actualizados”.

En consecuencia, la vulneración del “derecho” de representación del accionista, según la sentencia, “no se puede entender ni infringida, ni limitada, ni restringida”. El juzgado señala que el sistema utilizado entra “dentro del ámbito de gestión y control del consejo de administración, siempre y cuando se respecten los presupuestos que la ley prevé para dar validez a esa delegación”.

 

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+