Información
Localidades de Galicia

A Audiencia condena a un pai e ao seu fillo a tres anos e catro meses de cárcere por vender droga en Ferrol

Información
29 Enero 2019 668 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Audiencia Provincial de A Coruña sentenciou a un pai e ao seu fillo, así como a unha parella que se desprazou desde Palencia a Ferrol para comprarlles droga, a tres anos e catro meses de prisión, así como ao pago dunha multa de 70.000 euros, por cometer un delito contra a saúde pública na súa modalidade de substancias que causan grave dano á saúde. O tribunal tivo en conta en todos os casos á hora de ditar a pena a agravante de reincidencia e a atenuante de toxicomanía. Os maxistrados consideran acreditado que os acusados residentes en Ferrol lle venderon o 6 de marzo de 2018 substancias estupefacientes aos outros dous imputados, que foron interceptados no quilómetro 13 da estrada AG-64. Os axentes rexistraron o vehículo e acharon ocultos en botes de cosméticos bolsiñas con droga. O valor da substancia intervida alcanzaría un prezo de 38.300 euros no mercado ilícito.

 

***

La Audiencia condena a un padre y a un hijo a tres años y cuatro meses de cárcel por vender droga en Ferrol

 

29/01/2019.- Un padre y su hijo, así como una pareja que se desplazó desde Palencia a Ferrol para comprarles droga, han sido sentenciados a tres años y cuatro meses de prisión, así como al pago de una multa de 70.000 euros, por cometer un delito contra la salud pública en su modalidad de sustancias que causan grave daño a la salud. El tribunal ha tenido en cuenta en todos los casos a la hora de dictar la pena la agravante de reincidencia y la atenuante de toxicomanía. Los magistrados consideran acreditado que los acusados residentes en Ferrol le vendieron el 6 de marzo de 2018 sustancias estupefacientes a los otros dos imputados, quienes fueron interceptados en el kilómetro 13 de la carretera AG-64. Los agentes registraron el vehículo y hallaron ocultos en botes de cosméticos bolsitas con droga. El valor de la sustancia intervenida alcanzaría un precio de 38.300 euros en el mercado ilícito.

 

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.