Información
Localidades de Galicia

A Audiencia de Pontevedra condena a once anos de cárcere a un home por violación continuada a súa ex parella

Información
04 Febrero 2019 453 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección cuarta da Audiencia Provincial de Pontevedra condenou a once anos de cárcere e a cinco de liberdade vixiada ao autor dun delito continuado de violación. O tribunal considera probado que o imputado agrediu sexualmente entre mediados de agosto e finais de setembro de 2015 a súa ex parella. Os feitos sucederon tras a ruptura entre o acusado e a vítima, que mantiveron unha relación análoga á conxugal durante cinco anos. “Houbo repetidas agresións sexuais unha vez terminada a relación sentimental realizadas nun breve espazo temporal. O procesado obrigoulle a manter relacións sexuais unhas oito veces, ademais da ocorrida na furgoneta o día da denuncia”, indican as maxistradas na sentenza, na que salientan que non hai dúbida de que o procesado actuou con “violencia e intimidación”.

 

A Audiencia indica que o relato da vítima é “coherente e sen fisuras” e que permaneceu “inalterado ao longo do tempo”. Ademais, a súa versión dos feitos está corroborada polas mensaxes de wasap que lle enviou o imputado, por fotografías de danos realizadas pola vítima e polos informes forenses das lesións que presentaba a denunciante. O tribunal tamén lle impuxo ao sospeitoso o pago dunha indemnización de 25.000 euros e a prohibición de comunicarse por calquera medio e de aproximarse a  súa ex parella durante 15 anos.

***

La Audiencia de Pontevedra condena a once años de cárcel a un hombre por violación continuada a su expareja

 

04/02/2019.- La sección cuarta de la Audiencia Provincial de Pontevedra ha condenado a once años de cárcel y a cinco de libertad vigilada al autor de un delito continuado de violación. El tribunal considera probado que el imputado agredió sexualmente entre mediados de agosto y finales de septiembre de 2015 a su expareja. Los hechos sucedieron tras la ruptura entre el acusado y la víctima, quienes mantuvieron una relación análoga a la conyugal durante cinco años. “Hubo repetidas agresiones sexuales una vez terminada la relación sentimental realizadas en un breve espacio temporal. El encausado le obligó a mantener relaciones sexuales unas ocho veces, además de la ocurrida en la furgoneta el día de la denuncia”, indican las magistradas en la sentencia, en la que subrayan que no hay duda de que el procesado actuó con “violencia e intimidación”.

La Audiencia indica que el relato de la víctima es “coherente y sin fisuras” y que ha permanecido “inalterado a lo largo del tiempo”. Además, su versión de los hechos está corroborada por los mensajes de wasap que le envió el imputado, por fotografías de daños y desperfectos realizadas por la víctima y por los informes forenses de las lesiones que presentaba la denunciante. El tribunal también le impuso al sospechoso el pago de una indemnización de 25. 000 euros y la prohibición de comunicarse por cualquier medio y de aproximarse a su expareja durante 15 años.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+