Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a absolución do acusado de asasinar a un home en Fisterra

Información
06 Febrero 2019 655 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do TSXG confirmou a sentenza da sección segunda da Audiencia Provincial da Coruña que, de acordo ao veredicto do Tribunal do Xurado, absolve a un acusado de asasinar en decembro de 2016 a un home ao que lle compraba droga. A vítima foi achada morta no seu domicilio, situado en Finisterre, con evidentes signos de violencia.



O TSXG rexeita que a resolución careza de motivación. “As partes tiveron ocasión de formular a pertinente reclamación no momento de coñecer a acta do veredicto, instando a súa devolución ao Xurado para emendar o eventual defecto que cresen concorrente, pero o certo é que non o fixeron, co que non poden denunciar agora a ausencia de motivación do mesmo”, indican os maxistrados.

A sala destaca que, tal e como sinalou o Xurado, as probas indiciarias, mostran “serias dúbidas” da culpabilidade do sospeitoso, ao que se une “a proba directa de visión da vítima por parte dunha testemuña ao día seguinte de estar co acusado”. Esas dúbidas, tal e como consta na sentenza, son “incompatibles coa certeza necesaria para desvirtuar a presunción de inocencia, por iso é polo que se ditou un veredicto de non culpabilidade”.

El TSXG confirma la absolución del acusado de asesinar a un hombre en Fisterra
La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la sentencia de la sección segunda de la Audiencia Provincial de A Coruña que, de acuerdo al veredicto del Tribunal del Jurado, absuelve a un acusado de asesinar en diciembre de 2016 a un hombre al que le compraba droga. La víctima fue hallada muerta en su domicilio, situado en Finisterre, con evidentes signos de violencia.

El TSXG rechaza en el fallo que la resolución carezca de motivación. “Las partes tuvieron ocasión de formular la pertinente reclamación en el momento de conocer el acta del veredicto, instando su devolución al Jurado para subsanar el eventual defecto que estimasen concurrente, pero lo cierto es que no lo hicieron, con lo que no pueden denunciar ahora la ausencia de motivación del mismo”, indican los magistrados.



La sala destaca que, tal y como señaló el Jurado, las pruebas indiciarias, arrojan “serias dudas” de la culpabilidad del sospechoso, a lo que se une “la prueba directa de visión de la víctima por parte de un testigo al día siguiente de haber estado con el acusado”. Esas dudas, tal y como consta en la sentencia, son “incompatibles con la certeza necesaria para desvirtuar la presunción de inocencia, de ahí que se haya dictado un veredicto de no culpabilidad”.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+