Información
Localidades de Galicia

I Concurso de Solistas para o alumnado do Conservatorio Profesional de Música de Carballo

Información
12 Febrero 2019 258 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Conservatorio Profesional de Música de Carballo convoca o I Concurso de Solistas para dar ao alumnado a posibilidade de interpretar unha obra de concerto como solista no auditorio do Pazo da Cultura e acompañado pola banda ou a orquestra do CMUS. O concurso vai dirixido tanto aos estudantes de Grao Elemental coma de Grao Profesional.

 

Os/as interesados/as deben inscribirse na secretaría do CMUS entre o 11 e o 28 de febreiro, previa autorización do titor ou titora, xa que só poderán presentarse 3 por especialidade.

O concurso constará de dúas fases. Os días 7 e 8 de marzo desenvolverase a primeira, na que, sen acompañamento pianístico, cada titor/a escollerá internamente aos alumnos/as. Na seguinte, prevista para o 27 de marzo no auditorio, o alumnado preseleccionado concorrerá a unha proba na que interpretará unha obra con acompañamento e piano. En función do curso no que estean matriculados/as, os/as aspirantes partirán cun hándicap corrector de puntuación.

Ademais de actuar como solistas, os/as gañadores/as do primeiro premio recibirán un cheque-regalo con diploma acreditativo. Ao resto de finalistas faráselles entrega dun diploma. As bases completas, no documento adxunto

23 Abr 2019 09:01

Un año más el Club Waterpolo Pontevedra luchará por el título...

Agenda de Galicia
20 Abr 2019 11:59

A cita terá lugar no pavillón do IES Río Miño este xoves,...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)