Acoso Judicial contra el periodista Miguel Delgado por denunciar corrupción, el PPdeG pretende obstaculizar la libertad de expresión y el ejercicio periodístico

Según Javier Marzal Mercader  los funcionarios públicos han creado un nuevo negocio de indemnizaciones por denunciar que han sido injuriados  o calumniados  ver artículo completo..(+). 

María del Mar Sánchez Sierray altos cargos del PPdeG elevan la petición  a más de20  años  de cárcel y "exigen" más de 300.000 euros al periodista Miguel Delgado por reproducir información pública de las webs institucionales publicada por la Xunta..+  de la que es responsable..+ como alto cargo del PPdeG..+Retegal.+AMTEGA..+Secretaría de Medios..+,EXPOURENSE-FORO DE LA COMUNICACIÖN..+CONSELLO ASESOR AUDIOVISUAL GALICIA..+Porto de A Coruña...+Directora de Comunicacion Partido Popular de Galicia..+Fundación Camilo José Cela..+, ex-empleada de La Voz de Galicia..+Norsan S.L..+  y responsable de la imagen de las webswww.ppdegalicia.com y www.feijoo.galdel PP de Galicia..+  Seguir leyendo...(+)

A

C

O

S

O

Especial Pemex - Feijóo

PEMEX - Feijóo - Barreras.  Exclusiva Confidencial Primera Parte....+ y Segunda Parte....+

P

e

m

e

x

+

Información
Lumes

500 traballadores/as están agora mesmo na rúa, excluídos/as do servizo de extinción de incendios mentres se suministran millóns de euros para helicópteros inservibles e sen servicio.

Información
Xunta de Galicia 11 Abril 2019 1021 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

500 traballadores/as están agora mesmo na rúa, excluídos/as do servizo de extinción de incendios mentres hay millóns de euros para helicópteros baixo sobrados indicios de levarse os cartos públicos. Rosa Quintana autorizó con fines de inducción política, la adjudicación por 800.000 €, la creación y difusión de anuncios para explicar las bondades de la gestión de Incendios en plena campaña de fuegos entre el 19 y el 22 de agosto de 2013.

Representantes dos comités provinciais de Seaga e a CIG-Servizos compareceron esta mañá en rolda de prensa para anunciar a convocatoria dunha manifestación nacional en Compostela para o vindeiro mércores, día 24 de abril, con saída da Praza Roxa até a Xunta. Demandan unha inmediata solución para os 500 traballadores/as que quedarán excluídos na próxima campaña de extinción se non se modifica o decreto e se abre un período extraordinario para que poidan presentar os seus méritos.

ROSA QUINTANA utiliza el dinero público en Campañas de publicidad institucional que INCUMPLEN la ley y corrompen los medios de comunicación...+

ROSA QUINTANA utiliza el dinero público en Campañas de publicidad institucional que INCUMPLEN la ley y corrompen los medios de comunicación. - Xornal Galicia

Rosa Quintana autorizó con fines de inducción política, la adjudicación por 800.000 €, la creación y difusión de anuncios para explicar las bondades de la gestión de Incendios en plena campaña de fuegos entre el 19 y el 22 de agosto de 2013.

La ley prohíbe explícitamente la publicidad que destaque los logros de gestión.

Rosa Quintana y otras Consellerías reparten por negociado convenido directo sin publicidad cantidades multimillonarias que podrían superar los 100 millones de euros al año, con fines propagandísticos de su gestión, a través de supuestas campañas no auditadas y notas de prensa.

El Consello de Contas se topó en los cursos ejecutados por sindicatos y patronal con nóminas de 10.000 euros o talleres de coches como sedes de clases de buceo.

En el 2010 le fueron concedidos dos planes de formación por los que la Xunta le dio subvenciones por un valor de 5,1 millones de euros. El Consello de Contas detectó estas irregularidades: «En los cursos de Buceo general. 

En el 2010 le fueron concedidos dos planes de formación por los que la Xunta le dio subvenciones por un valor de 5,1 millones de euros. 

En los gastos de preparación y tutorías de las acciones formativas figuran porcentajes de sueldos de directivos de FES-UGT con nóminas por encima de los cuatro y cinco mil euros mensuales.

El DOG recogía la formalización de convenios sin concurrencia pública por la compra de espacios en medios de comunicación de Galicia para anunciar bajo artículos y notas de prensa de su gabinete de comunicación las bondades de su gestión política al frente de los incendios en Galicia.

Así el 19 de agosto de 2013, Galicia vivía una de las peores oleadas de incendios del verano conocidas en Galicia

ROSA QUINTANA utiliza el dinero público en Campañas de publicidad institucional que INCUMPLEN la ley y corrompen los medios de comunicación. - Xornal Galicia

Entre otros muchos los más graves, Vilamarín, Quiroga o Cualedro eran puntos muy preocupantes políticamente ante la opinión pública que observaba como se quemaba el territorio gallego ante la nefasta gestión de Rosa Quintana, un escenario político que indignaba la población que se consideraba indefensa ante el Gobierno del Partido Popular en la Xunta de Galicia, que padecía 150 incendios en menos de cuatro días sumandose las parroquias de Velle y Cudeiro con alerta de nivel 1.

En esas dos duras jornadas de incendios, el departamento responsable de gestionarlos, Rosa Quintana, firmaba sustanciosas aportaciones económicas con las principales empresas editoras de diarios impresos del país y con la CRTVG (ente ya pagado con dinero público donde sus miembros del Consejo por afinidades políticas disfruten de pagos que multiplican por 10 los sueldos mil euristas), para que mostraran su obediencia y promoción de las notas de prensa realizadas bajo la orientación y el mandato de Pastora Charlín, Xefa de su gabinete, "Boletines Informativos de políticos del PP", bajo el nombre de notas de prensa oficiales que nada informaban sobre las donaciones a medios de comunicación.

Dice la ley que regula la publicidad institucional:

“No se podrán promover o contratar campañas institucionales de publicidad y de comunicación que tengan como finalidad destacar los logros de gestión o los objetivos alcanzados” por los integrantes del sector público. Esto es, prohíbe explícitamente este tipo de anuncios que estaba haciendo Rosa Quintana al frente de la Consellería de Medio Rural e do Mar.

Aunque la línea entre el auto bombo y la información de servicio público en ocasiones es muy fina, no tenemos duda alguna sobre los objetivos de estos convenios enfocados directamente a publicitar las notas de prensa que entrega su gabinete de prensa dirigido por la Sra. Pastora Charlin, en forma de publirreportajes inducidos en favor de Rosa Quintana y su gestión..

Subvenciones sin concurrencia pública y bajo secreto de concesión, a empresas editoras de medios de comunicación de Galicia que podrían superar los cien millones de euros de dinero público sustraído de los recortes sociales ya conocidos.

Ao remate da campaña de prevención e extinción de incendios do pasado verán (2018) a consellaría de Medio Rural anunciou que SEAGA deixaría de recibir encomendas para a extinción de lumes, camiñando así cara a unificación e profesionalización do servizo, tal e como a CIG viña demandando desde hai anos.

A Xunta avanzaba ademais que para suplir eses postos, a administración crearía 500 empregos propios a cubrir a través das listas da Xunta. Porén, segundo o estabelecido no decreto de contratación, o persoal de SEAGA -a pesar de ser unha empresa pública dependente da Consellaría de Medio Rural- non pode computar a súa experiencia laboral.

Compromiso de modificación do decreto

Isto provocou innumerables mobilizacións e mesmo convocatorias de folga demandando que se mudara ese decreto para que si se puidera baremar a experiencia e antigüidade das traballadoras e traballadores desta empresa pública. E foi precisamente grazas a esas mobilizacións como se conseguiu a compromiso da Xunta de modificalo para que se puntuara axeitadamente ao persoal de SEAGA.

Malia isto, o decreto, cos cambios demandados e comprometidos non foi aínda publicado, pero si se abriron xa as listas de contratación. Así as cousas “hai xente que con moitas menos campañas e con moitos menos anos en incendios xa está puntuada e baremada agora mesmo e xente de SEAGA con 10 e 12 campañas que ten cero puntos”, denunciou a representante de CIG-Servizos, Cecilia Tarela.

De manterse esta situación, na próxima campaña 500 traballadoras e traballadores de SEAGA quedarán excluídos/as e, xa que logo,  sen posto de traballo.

Reiteración de compromisos

Segundo explicou Tarela, o pasado 22 de marzo, logo de estar toda unha mañá agardando, unha representación do persoal conseguiu reunirse co conselleiro en Pontevedra. “Comprometeuse a dar unha contestación, nunha semana, ao problema do decreto. Pero non se deu”.

Tarela lembrou que deran de prazo até o día 28 de marzo, data na que aínda non se fixeran as modificación pertinentes. Por iso, o pasado día 3 de abril presentáronse na Dirección Xeral de Montes e pediron de novo unha contestación, aproveitando que estaba o Director Xeral de Montes, pero non a conseguiron. “Isto levounos a acordar a convocatoria de manifestación porque as listas de contratación xa están abertas”, sinalou.

Con todo, hoxe mesmo, pasaron de novo pola Dirección Xeral de Montes, onde o propio Director Xeral asegurou que o persoal de SEAGA si sería baremado e entraría nas listas da Xunta sen problema. Para a representante da CIG-Servizos “está moi ben o que nos di pero xa imos fartos de que nos expliquen sempre as mesmas historias, así que mantemos a mobilización”.

Por iso asegurou que “se de aquí ao 24 de abril non hai ningún tipo de resposta, xa co decreto na man, a mobilización seguirá para adiante”.

No mesmo sentido se manifestou o represente do comité da Coruña, Peter Brea, quen afirmou que “se realmente vai a haber unha modificación do decreto de listas antes do día 24 de abril, onde se nos recoñeza a puntuación que se nos está ofrecendo pero que non se nos dá e onde se recoñece un traballo que levamos facendo 12 anos, daquela ao mellor non nos manifestamos e falamos, porque si estamos dispostos a falar, pero o que queremos é que sexa verdade”.

Persoal sobradamente cualificado

Brea subliñou que “somos un continxente de xente sobradamente cualificada e experimentada en labores de extinción e non entendemos como non se conta con nós ou como se nos pode vacilar desta maneira de hai máis de un ano”.

A ese respecto cuestionou as diferentes respostas que veñen recibindo desde as distintas instancias implicadas na reorganización do servizo público de defensa contra incendios. “Non entendemos como é posible que Función Pública, por unha banda, Medio Rural, pola outra, e dentro de Medio Rural, a Dirección Xeral de Montes, digan cousas diferentes ou polo menos non se poñan de acordo”.

O presidente do comité de Coruña asegurou que o normal sería que as modificacións do decreto de contratación se tiveran feito antes de abrir as listas e lembrou que se se fai agora terán que habilitar un período extraordinario para que o persoal de SEAGA poda presentar os seus méritos.

Denunciou ademais que segue a improvisación, a falta de prevención e a falta de medios para combater incendios forestais como os que se produciron nas últimas semanas. Por iso chamaron a sumarse á manifestación convocada para o vindeiro día 24 de abril, porque “os incendios son un problema de toda Galiza, non só das traballadoras e traballadores de SEAGA”

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+

tecnicocursoperitacionlegal

comocrearunaalertadenoticiasxornalgalicia

Feijóo y su amigo Marcia Dourado PPdeG y sus amistades "de la droga" familiarizados con Feijóo y Rajoy que asistía a reuniones orgánicas.

El Periodista Miguel Delgado