COMUNICADO DA ASOCIACIÓN GALEGA PARA A DEFENSA DA SANIDADE PÚBLICA

Sergas | 05 Julio 2019 | 3472 votos Regístrese para votar | Correo electrónico | Imprimir

Ante a noticia do cesamento do Dr. Félix Rubial como xerente da EOXI de Vigo, desde a Asociación Galega para a Defensa dá Sanidade Pública (AGDSP) queremos comunicar:

1.- Consideramos que se trata dunha boa noticia para a sanidade pública e a cidadanía da área sanitaria de Vigo.

2.- Estimamos que este cese debería terse realizado hai moito tempo, tendo en conta o triste e desafortunado papel desenvolvido polo Dr. Rubial na construción, posta en funcionamento e xestión do Hospital Álvaro Cunqueiro, acollido ao modelo xestión público-privada. O proceso de construcción e posta en marcha deste hospital estivo repleto de irregularidades, problemas asistenciais e barreiras ao acceso da poboación á atención hospitalaria.

3.- Esta situación contribuíu a que a área de Vigo teña as listas de espera máis importantes de Galicia, mesmo tendo en conta que máis da metade das mesmas estean ocultas.

4.- O seu papel como xestor do EOXI supuxo un incremento dos problemas para a Atención Primaria da área, á que someteu a recortes de recursos, limitacións de acceso aos probas diagnósticas e a interconsultas cos servizos hospitalarios.

5.- As grandes mobilizacións sociais e profesionais en contra desta deriva marcaron a xestión da área polo xerente agora destituído que foi, en todo caso, un fiel cumpridor das políticas impostas desde a Consellería de Sanidade e a Xunta de Galicia de recortar e privatizar a asistencia sanitaria de Galicia e de Vigo.

6.- Desexamos que esta decisión sexa o comezo dun proceso de cambio e rectificación da política sanitaria impulsada por Núñez Feijoo e o seu Conselleiro . De todos xeitos desde a AGDSP non agardamos grandes mudanzas xa que as decisións de política sanitaria están deseñadas e impostas desde o goberno da Xunta, sendo o xerente cesado un mero executor das mesmas.

Asocoacion Galega para a Defnsa da Sanidade Pública

TAMBIÉN LE PUEDE INTERESARlineaazul 1600